MarianneSonne skriver:
Ja de er nemlig, og så er de lavet af et UV materiale, der er der store vinduer som kan rulles op, så der kan komme luft ind og taget er isoleret, så det også hjælper med at holde varmen ude. Så kan baby også bruge den ude i haven en sommerdag. Dem bliver jeg også nødt til at have i shoppen. De koster også kun omkring 399kr.
Jeg sidder også lige og kigger løbecykler, men den eneste jeg har lyst til at forhandle koster 1399kr, og ved ikke rigtig om det er for meget selvom det er en virkelig 1. klasses cykel? Hvad tror du?
Den hedder kokua
Det er da en rigtig fornuftig pris for de telte
Kan du have dem hjemme i midten af marts?? Så skal min datter da ha' sådan et......nåååå nej, hun skal have Nintendo...jeg må finde en undskyldning for at købe lidt ekstra - eller sende den videre til mormor....

Mht. cyklen, så ser den rigtig god ud! Det ligner også kvalitet, og det koster jo. Men jeg ville personligt ikke give 1400 kr. for en løbecykel. Det ville jeg ikke engang give for en rigtig cykel når de ikke er ældre, det er for så kort tid, at jeg er alt for nærig
Anmeld