Fandt noget godt på designmessen i Herning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

Mi

henh01 skriver:

hvad kommer kjolerne til at koste?

Det ligger ikke helt fast endnu, for har ikke de præcise indkøbspriser endnu. Men ca 400-500kr for vendekjolerne. Ellers har de kjoler som ligger mellem 350kr og helt op til over 1000kr

Prøv at se her. Der er alt det de har

http://shop.travis.co.uk/category20489.html

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

ekzunz

MarianneSonne skriver:

Ja de er nemlig, og så er de lavet af et UV materiale, der er der store vinduer som kan rulles op, så der kan komme luft ind og taget er isoleret, så det også hjælper med at holde varmen ude. Så kan baby også bruge den ude i haven en sommerdag. Dem bliver jeg også nødt til at have i shoppen. De koster også kun omkring 399kr.

Jeg sidder også lige og kigger løbecykler, men den eneste jeg har lyst til at forhandle koster 1399kr, og ved ikke rigtig om det er for meget selvom det er en virkelig 1. klasses cykel? Hvad tror du?

Den hedder kokua

Det er da en rigtig fornuftig pris for de telte Kan du have dem hjemme i midten af marts?? Så skal min datter da ha' sådan et......nåååå nej, hun skal have Nintendo...jeg må finde en undskyldning for at købe lidt ekstra - eller sende den videre til mormor....

Mht. cyklen, så ser den rigtig god ud! Det ligner også kvalitet, og det koster jo. Men jeg ville personligt ikke give 1400 kr. for en løbecykel. Det ville jeg ikke engang give for en rigtig cykel når de ikke er ældre, det er for så kort tid, at jeg er alt for nærig

Anmeld

5. februar 2011

Mi

Znuzke skriver:

Det er da en rigtig fornuftig pris for de telte Kan du have dem hjemme i midten af marts?? Så skal min datter da ha' sådan et......nåååå nej, hun skal have Nintendo...jeg må finde en undskyldning for at købe lidt ekstra - eller sende den videre til mormor....

Mht. cyklen, så ser den rigtig god ud! Det ligner også kvalitet, og det koster jo. Men jeg ville personligt ikke give 1400 kr. for en løbecykel. Det ville jeg ikke engang give for en rigtig cykel når de ikke er ældre, det er for så kort tid, at jeg er alt for nærig

Den vil helt sikkert være hjemme til marts. Hvis jeg husker det, kan jeg lige skrive til dig. Ellers kan jeg sætte dig på min mailliste, og så får du besked når jeg får nye vare hjem.

Jeg forstår godt at man ikke vil give så meget for en cykel. Det er også derfor jeg er lidt forbeholden. Jeg forhandlede kettler løbecykler, men nu har de lavet designet om  og sat priserne op, så nu tror jeg ikke længere på at vil sælge så godt. ØV

Anmeld

5. februar 2011

ekzunz

MarianneSonne skriver:

Den vil helt sikkert være hjemme til marts. Hvis jeg husker det, kan jeg lige skrive til dig. Ellers kan jeg sætte dig på min mailliste, og så får du besked når jeg får nye vare hjem.

Jeg forstår godt at man ikke vil give så meget for en cykel. Det er også derfor jeg er lidt forbeholden. Jeg forhandlede kettler løbecykler, men nu har de lavet designet om  og sat priserne op, så nu tror jeg ikke længere på at vil sælge så godt. ØV

Jeg vil gerne på maillisten, så kan jeg se om jeg kan lokke mormor eller moster til at købe det. Hun elsker den slags og det er superfint. Jeg har set nogle andre, som jeg ikke kan huske hvad hedder, det er helt vildt flotte, de er i stof og koster så også flere tusinde kroner - totalt uopnåeligt for et legetelt....

Anmeld

5. februar 2011

Mi

Znuzke skriver:

Jeg vil gerne på maillisten, så kan jeg se om jeg kan lokke mormor eller moster til at købe det. Hun elsker den slags og det er superfint. Jeg har set nogle andre, som jeg ikke kan huske hvad hedder, det er helt vildt flotte, de er i stof og koster så også flere tusinde kroner - totalt uopnåeligt for et legetelt....

Ja, der er jo lidt for enhver pung  Jeg så et hus på messen som var strikket og så trukket over en rammen. Den var SÅÅÅÅÅÅ fed, men forstil dig lige hvad sådan en vil koste

Du kommer på listen. Hvad er din mailadresse

Anmeld

5. februar 2011

ekzunz

MarianneSonne skriver:

Ja, der er jo lidt for enhver pung  Jeg så et hus på messen som var strikket og så trukket over en rammen. Den var SÅÅÅÅÅÅ fed, men forstil dig lige hvad sådan en vil koste

Du kommer på listen. Hvad er din mailadresse

jorgensenrikke snabela gmail punktum com

Et strikket hus Det skal man vist se før man helt kan forestille sig det.

Anmeld

5. februar 2011

Mi

Znuzke skriver:

jorgensenrikke snabela gmail punktum com

Et strikket hus Det skal man vist se før man helt kan forestille sig det.

Så er du på listen.

Ja det var meget speciel, men også fedt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.