Fandt noget godt på designmessen i Herning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.536 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. februar 2011

Mi

Jeg har lige været på designmesse idag, for at finde noget godt at sælge i shoppen. Hold da op hvor sælges der meget bras til børn. Der var virkelig meget skrammel, men heldigvis også noget godt.

Hvad er det bedste legetøj jeres barn har? Måske kan i jo også give mig lidt inspiration. I må meget gerne ligge et billede med.

Se hvad jeg fandt

Er især vild med drikkedunkene, de er fri for BPA, phalater og andet skidt og helt spild/drypfri og så fåes den i mange flotte farver.

Udklædningskjolerne virkede også i rigtig god kvalitet, hvilket ellers er sjældent for udklædningstøj, og så var der flere dragter som kunne vendes. Så der var to i en!

Det er altså så dejligt når man finder noget af god kvalitet  Nu mangler jeg bare en løbecykel, men alle dem som var deroppe var af træ og jeg vil gerne finde en i stål/alu. ØV

Marianne

www.stjerneleg.dk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Polkaprik

Er det drikkedunken den øverste? 

Anmeld

5. februar 2011

Mi

Polkaprik skriver:

Er det drikkedunken den øverste? 

Ja, og den er i 7 forskellige farver. Den er smart. Tænker at jeg vil undersøge om jeg kan få et par stykker hjem i hver farve. Så kan jeg lige teste dem inden jeg køber et stort parti hjem.

Anmeld

5. februar 2011

Polkaprik

MarianneSonne skriver:

Ja, og den er i 7 forskellige farver. Den er smart. Tænker at jeg vil undersøge om jeg kan få et par stykker hjem i hver farve. Så kan jeg lige teste dem inden jeg køber et stort parti hjem.

Ja den ser fiks ud, men det er jo svært at sigefør man selv har haft den i hænderne. Hvad ligger den prismæssigt på?

Anmeld

5. februar 2011

Mi

Polkaprik skriver:

Ja den ser fiks ud, men det er jo svært at sigefør man selv har haft den i hænderne. Hvad ligger den prismæssigt på?

Den koster 149kr. Jeg kan mærke at dem bliver jeg nødt til at have. Sidder også lige og bestiller Sylvanian Families hjem. Puha, så ryger alle pengene igen

Anmeld

5. februar 2011

ekzunz

Teltene er da superfine. Sådan et ville min datter da elske at have på værelset

Anmeld

5. februar 2011

Mi

Znuzke skriver:

Teltene er da superfine. Sådan et ville min datter da elske at have på værelset

Ja de er nemlig, og så er de lavet af et UV materiale, der er der store vinduer som kan rulles op, så der kan komme luft ind og taget er isoleret, så det også hjælper med at holde varmen ude. Så kan baby også bruge den ude i haven en sommerdag. Dem bliver jeg også nødt til at have i shoppen. De koster også kun omkring 399kr.

Jeg sidder også lige og kigger løbecykler, men den eneste jeg har lyst til at forhandle koster 1399kr, og ved ikke rigtig om det er for meget selvom det er en virkelig 1. klasses cykel? Hvad tror du?

Den hedder kokua

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. februar 2011

henh01

Har du en hjemmeside?

Anmeld

5. februar 2011

Mi

henh01 skriver:

Har du en hjemmeside?

Ja da www.stjerneleg.dk , men de nye ting er jo ikke på endnu

Anmeld

5. februar 2011

henh01

hvad kommer kjolerne til at koste?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.