Forstår ikke helt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2008

Lullaby

Jeg ammede Bella fuldt ud indtil hun var 6 mdr og så var det bare hyggetår derfra og til vi stoppede da hun var næsten 2. Til sidst var det morgen og aften tår :) Satser på at kunne det samme med Yazmin :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2008

HeidiBJ

Jeg har en søn på godt 4 måneder. Og jeg ammer udelukkende, jeg vil så begynde at trappe ned her om to dage, så han starter med at få flaske om aften.
Det er for min egen skyld jeg stopper, synes ikke jeg vil mere. :)

Anmeld

27. september 2008

Pia.

Tror det er rigtig svært at svare på så længe man ikke har prøvet det...

Du skal jo gøre som du syntes er bedst for dig og dit lille barn, men et 5 mdr. barn er da ikke et stort barn at amme...
I min verden og hvordan jeg ser på det, så ville jeg sige max et år hos mine børn, men ingen af dem er blevet ammet så længe da de selv sagde fra ...

Knus Pia.

Anmeld

27. september 2008

Honningblomst

Anja Nørreslet skriver:

Jeg ammede Bella fuldt ud indtil hun var 6 mdr og så var det bare hyggetår derfra og til vi stoppede da hun var næsten 2. Til sidst var det morgen og aften tår :) Satser på at kunne det samme med Yazmin :)

Hvor skønt at have børn der gider ammes længe...det har mine ikke rigtig ville...(?)

Anmeld

27. september 2008

tasha33

jeg ammede min den første til hun var 1 år og ca 14 dage og det er hyggeligt med den tætte kontakt som du får med barnet, med mine tvillinger ammede jeg til de var 8 mdr og 8½mdr, der havde jeg ikke mere mælk til dem. men det er er helt op til den enkelte hvad man har det bedst med.;) held og lykke med hvad du vil gøre.

Anmeld

28. september 2008

quar20

Mange tak.. Nu ved jeg lidt mere, og kan bedre sætte mig ind i hvor længe osv..!! Det dejligt når man lige kan spørge og lige høre jeres holdninger og hvad i har gjort..

Go Søndag.. Knus Maria:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.