Forstår ikke helt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.449 visninger
15 svar
0 synes godt om
24. september 2008

quar20

Hej.. Jeg er gravid og tænker lidt over i super seje tøser lige kan hjælpe mig..!! Hvor længe ammer man?? Har hørt nogle forskellige og det virker bare rimelig urealistisk for mig at hvis barnet er 5 måneder og at man ammer så? Føler næsten det er som at amme et barn.. måske er det bare mig..
Håber i kan hjælpe på mit spørgsmål.
Hilsen
Maria:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2008

A.

quar20 skriver:

Hej.. Jeg er gravid og tænker lidt over i super seje tøser lige kan hjælpe mig..!! Hvor længe ammer man?? Har hørt nogle forskellige og det virker bare rimelig urealistisk for mig at hvis barnet er 5 måneder og at man ammer så? Føler næsten det er som at amme et barn.. måske er det bare mig..
Håber i kan hjælpe på mit spørgsmål.
Hilsen
Maria:)

hehe man ammer indtil man har lyst men kloge hoveder siger vist at man burde amme fulde 4mdr..nogen ammer barn indtil 1 år det afhænger kun af dig..

Anmeld

24. september 2008

Plysbjørnen

det er meget forskelligt, men fra 4 måneder må de små så småt begynde at få mos... men nogen ammer til bebsen er 1 år nogen længere... men det kan din sundhedsplejeske alt sammen hjælpe dig med...

Betina

Anmeld

24. september 2008

quar20

Hej.. Mange tak for svar.. Blir bare så forvirret når folk snakker om at amme.. hehe.. Det er jo hel vildt når de snakker om at amme til de er ja 1 år osv.. Puha.. Det jo et barn så.. så det jo ikk en baby.. :D

Anmeld

24. september 2008

Rasmine

Har hørt om en dame som ammede sit børnehaveklassebarn.
+o(

Anmeld

24. september 2008

Mathilde

Hej Maria

Nu har jeg ikke børn endnu, så jeg vil ikke gøre mig klog på det;)
Men jeg vil da umiddelbart mene, at det er helt op til hvad du fornemmer er bedst for dig og din baby...
Jeg ved at min mor ammede mig til jeg var ca. 2år. Jeg har set et billede af det og det ser sgu lidt mærkeligt ud;)

(H)Mathilde

Anmeld

24. september 2008

unikbaby

Hej. Synes du skal amme så længe du har mælk. Der er og bliver det bedste for barnet.
Hilsen en garvet ammer som er mor til 3 sunde børn

Anmeld

24. september 2008

charlottekri

jeg har en datter på snart 9 mdr og hun får stafig en enkelt gang sen aften, men det kommer helt naturlugt (hvis du stadig har mælk) at den faste føde går ind og tager over og så bliver amningen lige så stille skubbet væk...
(H)

Anmeld

24. september 2008

Mette+Mathias

Jeg kan godt huske at jeg tænkte "Flere måneder, - det gider jeg fanme ikke!!", men den ene uge tog den anden, og pludselig var hun 15 mdr. *gg*

Man er jo meget bundet i starten, - men det sidste laaaange stykke tid er det måske kun en godnat-tår, - og det er faktisk rigtig hyggeligt.

Hihi...jeg kan huske da hun var helt lille og jeg sad og ammede, og min svigerinde (med en dreng der var 9 mdr) sagde; Neeej, hvor ser det hyggeligt ud. Jeg tænkte at hun ikke var rigtig klog :D

Men altså, tag det en dag ad gangen, - babyen skal jo stadig have mad selvom du ikke ammer, og eftersom du er på barsel og farmand på arbejde, så vil du stadig være meget bundet,- og det er meget nemmere at amme end at blande, rense og varme flasker.

Anmeld

24. september 2008

Lulle25

Hej Maria Det er jo også dit barn du skal amme???

Jeg har ammet mathilde fuldt ud til 5½mdr og så begyndte hn så småt(ja meget småt) på grød. Jeg har altid nydt og amme mine piger, min store pige ammede jeg til hun var 1 år og Min lille til hun var 13 mdr. Og den næste vil jeg da også amme så længe han hun vil...

Kram Louise som bare elllsker den tætte kontakt man har med sit barn når man ammer(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.