Savlesmæk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

Mille83

MaybeMe skriver:

Er lige faldet over en annonce på trendsales, hvor man kan få 20 savlesmække i pippi for 275kr inkl. porto. Hvilket jo er billigt.

Men har i forvejen købt 9 stk til fuld pris

Men hvor mange savlesmække bruger jeres børn i løbet af en dag? Og hvor lang tid holder de ca? Hvor lang tid bruger man dem?

Håber på svar, for vil da skynde mig at bestille, hvis nu lillemanden kommer til at bruge en hel masse af dem...

det er billigt ja, her bruger Nicoline monster mange, men hun er også en rigtig savler 

Vi kan snildt bruge 5-10 stykker om dagen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Happiness

Mille83 skriver:

det er billigt ja, her bruger Nicoline monster mange, men hun er også en rigtig savler 

Vi kan snildt bruge 5-10 stykker om dagen 

Jeg har ihvertfald bestilt 20 stks nu Så har jeg ihvertfald nok Og det er da lidt smart at ´have savlesmækkerne i en masse farver

Anmeld

5. februar 2011

Zeus

Uuuuh jeg ELSKER de trekantede fra pippi  Kan se hun får dem i næste uge, så skal jeg vist også have bestilt et par stykker

Anmeld

5. februar 2011

Happiness

Zeus skriver:

Uuuuh jeg ELSKER de trekantede fra pippi  Kan se hun får dem i næste uge, så skal jeg vist også have bestilt et par stykker

Det var de 3 kantede jeg havde købt i forvejen Så nu stopper jeg Skal jo også have plads til alle de smække

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.