Savlesmæk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.312 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. februar 2011

Happiness

Er lige faldet over en annonce på trendsales, hvor man kan få 20 savlesmække i pippi for 275kr inkl. porto. Hvilket jo er billigt.

Men har i forvejen købt 9 stk til fuld pris

Men hvor mange savlesmække bruger jeres børn i løbet af en dag? Og hvor lang tid holder de ca? Hvor lang tid bruger man dem?

Håber på svar, for vil da skynde mig at bestille, hvis nu lillemanden kommer til at bruge en hel masse af dem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Anne G

Det var da godt nok billigt  Altså vi har brugt rigtig mange til begge vores drenge.. Og jeg kunne nogen gange godt have brugt nogen flere.. Nu savler han ikke så meget mere, men da han savlede rigtig meget brugte vi snildt 10 på en dag..  Nu er han næsten et år og bruger stadig nogen stykker om dagen..

Så jeg ville da helt klart købe nogen flere 

Anmeld

5. februar 2011

Happiness

Anne G skriver:

Det var da godt nok billigt  Altså vi har brugt rigtig mange til begge vores drenge.. Og jeg kunne nogen gange godt have brugt nogen flere.. Nu savler han ikke så meget mere, men da han savlede rigtig meget brugte vi snildt 10 på en dag..  Nu er han næsten et år og bruger stadig nogen stykker om dagen..

Så jeg ville da helt klart købe nogen flere 

Super tak!

Så vil jeg skynde mig at bestille. Men tror nu det er et tilbud der er der i længere tid. Man kan selv vælge farver :-)

Anmeld

5. februar 2011

Loa

Jeg har selv købt det tilbud på trendsales, og jeg kunne sagtens finde på at købe en omgang mere.... Min datter bruger en del... I starten gjorde hun slet ikke, og jeg troede de var spildt, men efter hun er begyndt at putte ting og sine hænder i munden, savler hun helt vildt..... Så jeg kan bruge alt mellem 1 og 5 om dagen De bliver også beskidte når hun gylper ind i mellem og når hun spiser... (Selvom hun har mad-smæk på) 

Så jeg ville sige køb køb

Anmeld

5. februar 2011

Happiness

Loa skriver:

Jeg har selv købt det tilbud på trendsales, og jeg kunne sagtens finde på at købe en omgang mere.... Min datter bruger en del... I starten gjorde hun slet ikke, og jeg troede de var spildt, men efter hun er begyndt at putte ting og sine hænder i munden, savler hun helt vildt..... Så jeg kan bruge alt mellem 1 og 5 om dagen De bliver også beskidte når hun gylper ind i mellem og når hun spiser... (Selvom hun har mad-smæk på) 

Så jeg ville sige køb køb

Har også bestilt nu. Så nu har lillemanden snart 29 savlesmække.... Og han er ik engang halvt bagt endnu Men man skal jo starte et sted

Anmeld

5. februar 2011

Anne G

MaybeMe skriver:

Super tak!

Så vil jeg skynde mig at bestille. Men tror nu det er et tilbud der er der i længere tid. Man kan selv vælge farver :-)

Det er da rart at man selv kan vælge farve, så man ikke får en der er lyserød når nu det er en dreng du venter 

Jeg overvejede også at købe flere, men nu bruger han ikke ret mange mere, så vil det næsten være spildt nu 

Anmeld

5. februar 2011

Loa

MaybeMe skriver:

Har også bestilt nu. Så nu har lillemanden snart 29 savlesmække.... Og han er ik engang halvt bagt endnu Men man skal jo starte et sted

Ha ha Ja det er jo lige det..... Også hellere tage lidt hen af vejen, ellers bliver det hurtigt dyrt hvis man skal købe det hele lige inden bebs kommer.....

Anmeld

5. februar 2011

Pige2009

MaybeMe skriver:

Er lige faldet over en annonce på trendsales, hvor man kan få 20 savlesmække i pippi for 275kr inkl. porto. Hvilket jo er billigt.

Men har i forvejen købt 9 stk til fuld pris

Men hvor mange savlesmække bruger jeres børn i løbet af en dag? Og hvor lang tid holder de ca? Hvor lang tid bruger man dem?

Håber på svar, for vil da skynde mig at bestille, hvis nu lillemanden kommer til at bruge en hel masse af dem...

Jeg vil sige, det er meget forskelligt og afhænger helt af tænder og mad. På gode dage bruger vi blot to på de dårligere op til 8 

Anmeld

5. februar 2011

maria_wlt

MaybeMe skriver:

Kan du skrive et link???  

Anmeld

5. februar 2011

Happiness

maria_wt skriver:

Kan du skrive et link???  

Skulle lige finde dem igen Men her er linket. Man kan også bestille mindre end 20, det er bare billigst sådan

http://www.trendsales.dk/annoncer/pippi-savlesmaek-hagesmaek/19799964?pn=79&rt=ssr&search=savlesm%c3%a6k&status=3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.