Hoppop pusletaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.601 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. september 2008

Randi

Hej med jer

Min mand og jeg har været på jagt efter en hoppop pusletaske/stoleforhøjer, og vi troede da også at vi havde fundet det rigtige sted at købe den... Men det havde vi så ikke alligevel....
Er der nogen af jer der ved om og i så fald hvor, man kan købe den til omkring 500kr??
Kram fra Randi (H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2008

Randi

Er der virkelig ingen af jer derude, som kender et sted man kan købe sådan en hoppop til en ikke alt for dyr pris?

Anmeld

29. september 2008

Skovurt

Hmm... tror ikke jeg ved hvad en "hoppop" er :$

Men altså, udfra din beskrivelse med en taske/stoleforhøjer, så ved jeg at rock star baby har lavet sådan en også :D (men tror nu altså ikke at den hedder hoppop), den fra rock star baby koster 519 kr :D

Anette

Anmeld

29. september 2008

Plysbjørnen

aner altså heller ikke lige helt hvad det er... ordet "HopPop" siger mig intet hver i forbindelse med pusletaske eller stoleforhøjer...

Betina

Anmeld

29. september 2008

Lise

Det billigste jeg har fundet den til er 699 i DK, men prøv evt. ebay.

Anmeld

29. september 2008

Annikaa

Hej

Jamen jeg googlede den lige og fant denne side

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=7379&l ang=no

Men jeg kender ikke siden, så ved ikek om de er gode at handle hos. Men her koster den ihvertfald 500kr.

Håber du finder noget du kan bruge

Annika

Anmeld

29. september 2008

Plysbjørnen

Hehe et genialt på fund...

Betina

Anmeld

30. september 2008

Randi

Hmm... tror ikke jeg ved hvad en "hoppop" er blush.gif

Men altså, udfra din beskrivelse med en taske/stoleforhøjer, så ved jeg at rock star baby har lavet sådan en også grin.gif (men tror nu altså ikke at den hedder hoppop), den fra rock star baby koster 519 kr grin.gif

Anette

Hmm det ved jeg ikke lige hvad er... har du et link dertil?

Anmeld

30. september 2008

Randi

Hej

Jamen jeg googlede den lige og fant denne side

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=7379&a mp;lang=no

Men jeg kender ikke siden, så ved ikek om de er gode at handle hos. Men her koster den ihvertfald 500kr.

Håber du finder noget du kan bruge

Annika

Hej Annika
Jeg havde fået tøjbamsen anbefalet af en veninde, og havde også fundet den til 500kr derinde, og havde bestilt den... Men så får jeg en mail tilbage, at de mener at jeg har googlet efter den (hvilket jeg ikke havde)... De vil ikke længere sælge den til 500kr, påstår at det er en gammel annonce... Efter jeg har skrevet en mail tilbage til dem, har de fjernet den til 500 kr på deres hjemmeside...... >( men af en eller anden grund, blir man ved med at kunne finde den til 500 når man googler den..... rigtig træls........
Men tak alligevel :)

Anmeld

30. september 2008

Randi

Hehe et genialt på fund...

Betina

Ja det er rigtig smart :D

Det billigste jeg har fundet den til er 699 i DK, men prøv evt. ebay.

Jah, må vist hellere prøve.... selvom jeg ikke helt forstår mig på ebay og alt det der hurlumhej.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.