Uge 37+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

MIWULA

Baagøe skriver:

Hvor er du fin

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Multebær

MIWULA skriver:

Ja det tror jeg gerne jeg har heldigvis læst man ikk skal gå 2 uger over mere at det nu kun er 1 uge så det hjælper lidt.  

Jo tak.

Hej Miwula super fin mave.

Ville bare lige sige at de ikke har ændret det på mange af sygehusene - så 2 uger over eller 2 uger og et par dage er stadig noget du kan risikere med mindre de har fortalt dig noget andet på dit hospital. Jeg skal til tjek i morgen (CTG) men det er ikke sikkert de vil sætte mig i gang før om endnu nogle dage.

Jeg er i dag 41 + 3 og er virkelig utålmodig og træt af det. Ventetiden efter terminen er meget frustrerende. Tror det ville have hjulpet mig hvis jeg havde forberedt med mentalt på det. Det råd ville jeg bare lige give videre. 

Håber ikke du skal ud i 'overtid' 

Kh Kristine

Anmeld

6. februar 2011

MIWULA

Multebær skriver:

Hej Miwula super fin mave.

Ville bare lige sige at de ikke har ændret det på mange af sygehusene - så 2 uger over eller 2 uger og et par dage er stadig noget du kan risikere med mindre de har fortalt dig noget andet på dit hospital. Jeg skal til tjek i morgen (CTG) men det er ikke sikkert de vil sætte mig i gang før om endnu nogle dage.

Jeg er i dag 41 + 3 og er virkelig utålmodig og træt af det. Ventetiden efter terminen er meget frustrerende. Tror det ville have hjulpet mig hvis jeg havde forberedt med mentalt på det. Det råd ville jeg bare lige give videre. 

Håber ikke du skal ud i 'overtid' 

Kh Kristine

Tusind tak det er jeg glad for at få afvide troede de havde ændret det nemlig. hvor skal du føde henne???

Øv håber den lille snart kommer ud til jer eller du blir sat igang kan godt forstille mig det ikk er sjovt.

Anmeld

6. februar 2011

Multebær

Tusind tak det er jeg glad for at få afvide troede de havde ændret det nemlig. hvor skal du føde henne???

Øv håber den lille snart kommer ud til jer eller du blir sat igang kan godt forstille mig det ikk er sjovt.

Tak, håber virkelig også snart at der sker noget. Jeg skal føde på Herlev Hospital 

Anmeld

6. februar 2011

MIWULA

Multebær skriver:

Tak, håber virkelig også snart at der sker noget. Jeg skal føde på Herlev Hospital 

Kan jeg godt forstå. Øv det skal jeg oz så har de ikk lavet det om der.

Anmeld

6. februar 2011

Pige2009

MIWULA skriver:

Tusind tak

Velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.