Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sys godt man kan mærke kroppen snart gerne vil have fred igen. Puha og nu må den lillemand godt snart komme ud til mor og far. Er meget utålmodig. Ønsker bare det sker før terminen.
Her er lige et par mave billeder fra idag. (Uge 37+0)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MIWULA skriver: Sys godt man kan mærke kroppen snart gerne vil have fred igen. Puha og nu må den lillemand godt snart komme ud til mor og far. Er meget utålmodig. Ønsker bare det sker før terminen. Her er lige et par mave billeder fra idag. (Uge 37+0)
Rigtig flot stor mave .. Krydser fingre for at han snart kommer ud
Aprilmor11 skriver: Rigtig flot stor mave .. Krydser fingre for at han snart kommer ud
Ihhh mange tak det er jeg glad for.
woow en stor flot mave.. sikker på der kun er en?
den er super fin.. - men kan godt forstå du er ved at blive utålmodig. men tro mig, du bliver endnu mere utålmodig dag for dag.. men det er al ventetiden værd..
bøgelund1 skriver: woow en stor flot mave.. sikker på der kun er en? den er super fin.. - men kan godt forstå du er ved at blive utålmodig. men tro mig, du bliver endnu mere utålmodig dag for dag.. men det er al ventetiden værd..
Tak Hehe ja desværre gør jeg nok Så kan jeg kun håbe vente tiden måske ikk er så lang igen selvom der jo ikk er lang tid til den 26 feb men når man bare går og venter er den sku lang. Hihi
MIWULA skriver: Tak Hehe ja desværre gør jeg nok Så kan jeg kun håbe vente tiden måske ikk er så lang igen selvom der jo ikk er lang tid til den 26 feb men når man bare går og venter er den sku lang. Hihi
og hvis man passerer terminsdagen som jeg gjorde, bliver man dobbelt utålmodig. dagene efter der er meget slemme. men pludselig sker det..
du har så meget at glæde dig til..
held og lykke med det..
bøgelund1 skriver: og hvis man passerer terminsdagen som jeg gjorde, bliver man dobbelt utålmodig. dagene efter der er meget slemme. men pludselig sker det.. du har så meget at glæde dig til.. held og lykke med det..
Ja det tror jeg gerne jeg har heldigvis læst man ikk skal gå 2 uger over mere at det nu kun er 1 uge så det hjælper lidt.
Jo tak.
Rigtig flot mave, tillykke med de 37+0 så kan han godt komme ud til jer, nu hvor i er utålmodige, men hvem er ikke det ;D - men det ser ud til han har lagt sig klar, din mave er ihvertfald sunket synyes jeg .
Held og lykke herfra Nana 34+1
Nanastep skriver: Rigtig flot mave, tillykke med de 37+0 så kan han godt komme ud til jer, nu hvor i er utålmodige, men hvem er ikke det ;D - men det ser ud til han har lagt sig klar, din mave er ihvertfald sunket synyes jeg . Held og lykke herfra Nana 34+1
Ihh tak tak. Hehe ja han kan bare komme vi er mere end klar. Ja den er sunket en del så kan håbe lidt på det har en betydning om at han har tænkt sig at komme før terminen. Meeen kan jo aldrig vide. hehe.
Hvor er du fin
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128