Blandet pigesager til salg...indtil videre..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
16. marts 2011

Christina.78

BabyThilde skriver:

110 lyder fint for mig, hvis der ikke er huller eller noget i den?

Ingen huller ihvertfald, men tjekker lige mht pletter osv..der skulle ikke gerne være nogle da Cecilie ikke brugte den så meget andet end som at sidde med i barnevogn et par gange...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

BabyThilde

Ved du hva Christina, jeg snupper den til 110 incl bare send mig en besked med konto nr. så overfører jeg med det samme

Anmeld

16. marts 2011

Christina.78

Jeg vil altså gerne lige sikre mig at der ikke er noget med jakken inden du køber..ville have det rigtig skidt med at sælge dig noget som ikke lever op til standen, sp jeg skriver lige tilbage når jeg har tjekket jakken og hentet tøzen hos DP - er det iorden?!

Anmeld

16. marts 2011

BabyThilde

Christina.78 skriver:

Jeg vil altså gerne lige sikre mig at der ikke er noget med jakken inden du køber..ville have det rigtig skidt med at sælge dig noget som ikke lever op til standen, sp jeg skriver lige tilbage når jeg har tjekket jakken og hentet tøzen hos DP - er det iorden?!

Hehe dejligt du er så betænksom

Ja gør du bare det

Anmeld

16. marts 2011

Jonna1979

Christina.78 skriver:

Mht forårsjakken (billede 1) afventer jeg lige svar fra Babythilde..

mht de andre sager afhænger portoen af hvilken forsendelse jeg kan få det i ..håber da lidt på et maxibrev ,men ved ikke om det bliver for småt...skal alligevel på posthus imorgen så ser lige pakkestr/brevstr...

jeg venter på svar fra dig hvad evt porto ender i

Anmeld

16. marts 2011

BabyThilde

har du fået kigget på jakken, har lige vist den til manden og han synes også bare den er SÅÅÅ fin

Anmeld

16. marts 2011

Christina.78

BabyThilde skriver:

har du fået kigget på jakken, har lige vist den til manden og han synes også bare den er SÅÅÅ fin

Har lige vasket den just in case og kan umiddelbart ikke se nogle synlige pletter..

Ellers må vi gøre sådan at hvis du finder et eller andet så må du melde tilbage...

Anmeld

16. marts 2011

BabyThilde

Christina.78 skriver:

Har lige vasket den just in case og kan umiddelbart ikke se nogle synlige pletter..

Ellers må vi gøre sådan at hvis du finder et eller andet så må du melde tilbage...

Det er helt fint, det er bare så sødt af dig

hvis du sender mig en besked med kontonummer så overfører jeg med det samme og så får du selvfølgelig lige min adresse også

Anmeld

16. marts 2011

Christina.78

min pung ligger ude i bilen ligenu og har en halvpylret unge på armen så jeg smider den lige til dig imorgen hvis det er ok...eller muligvis senere hvis min arm bliver fri

OG BLIVER SGI EGENTLIG LIDT HALV SENTIMENTAL AF AT SKULLE AF MED JAKKEN, FOR DEN ER SÅ SØD TIL EN FRÆK LILLE TØZ..men er sikker på at din lille pige også vil være lækker i den...

Anmeld

16. marts 2011

millesofie

er de grønne idat bukser solgt? og katvig slåom blusen?

din pris incl porto

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.