hvordan filen får jeg laura's hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.088 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. september 2008

Plysbjørnen

til at begynde at gro ordenligt igen... Dengang hun var helt lille døjede hun voldsomt med arp og det havde vi svært ved at komme af med... Men men men nu er det væk (heldigvis), men håret vil ikke gro:'(?!?!? der er kommet en masse små dun, og det der lidt længere en dun vil heller ikke rigtigt blive længere!!! Nogen der har nogen gode idéer så min datter ikke bliver ved med at være skaldet... Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2008

Rasmine

Af med det hele, så det får samme længde igen.

Tror ikke små børn/børn må få de der Silica og hvad de nu alle sammen hedder.

Anmeld

24. september 2008

Anja

Elias´ hår gro helt vildt efter det fik med trimmeren 1½ cm for 2 mdr siden. Klippede det igen i går, da det var blevet voldsomt langt i nakken og ved ørerne ....

Desuden har jeg altid hørt, at hvis man vil havde deres hår til at gro - og bliver mere som rigtigt hår end dun, så skal man bare klippe det.

Synes dog det er noget lettere med en dreng - for en pige ligner jo ikke meget en prinsesse med karseklip :S:D

Anmeld

24. september 2008

Plysbjørnen

[citat][f][småt]Anja skriver:[/småt][/f] Elias´ hår gro helt vildt efter det fik med trimmeren 1½ cm for 2 mdr siden. Klippede det igen i går, da det var blevet voldsomt langt i nakken og ved ørerne .... Desuden har jeg altid hørt, at hvis man vil havde deres hår til at gro - og bliver mere som rigtigt hår end dun, så skal man bare klippe det. Synes dog det er noget lettere med en dreng - for en pige ligner jo ikke meget en prinsesse med karseklip :S:D[/citat] Nej det er jo netop det... og når det kun er de der små 5-7 mm i forvejen fordi det ikke rigtigt vil gro, er det endnu mere hårdt at klippe det:'(...

Anmeld

24. september 2008

ka li ja

det skal nok komme. bare roligt!! ved godt det er frustrerende at ha en pige uden hår. det kan jeg hører på mange pige mødre!. men det skal nok komme. med 100 % sikkerhed. og det kan endda være at hun ender med at ha dobbelt så meget som alle andre. det vides ikke. men det er meget meget forskelligt hvornår børn får andet end dun:D

Anmeld

24. september 2008

Plysbjørnen

ka li ja skriver:

det skal nok komme. bare roligt!! ved godt det er frustrerende at ha en pige uden hår. det kan jeg hører på mange pige mødre!. men det skal nok komme. med 100 % sikkerhed. og det kan endda være at hun ender med at ha dobbelt så meget som alle andre. det vides ikke. men det er meget meget forskelligt hvornår børn får andet end dun:D

Det bag til i nakken og siderne vokser jo fint nok... men oven på hovedet niksen der er hun altså skaldet... har lagt et par billeder ind de skal bare lige godkendes...

Anmeld

24. september 2008

ka li ja

så ville jeg gøre som de andre siger. maskinen på længste afstand så det er lige langt. så starter du ligesom fra bunden igen. men den skrøne om at hvis man klipper det ned, kommer det hurtigere eller mer. den holder IKKE!!!!
det blir bare pænere fordi det er lige langt:)

Anmeld

24. september 2008

Nadi

Måske lidt massage i hovedebunden, hvis håret ikke gror kan det være fordi hovedebunden mangler ilt.

Og ellers tror jeg at Anja har ret i at det der med at trimme håret kan få det til at gro helt vildt og så her jeg en eller ande teori om at håret også bliver mere tygt af det. Men jeg tror nu heller ikke jeg ville trimme min datter (hvis jeg havde en ;))

-Nadia

Anmeld

24. september 2008

Plysbjørnen

Det er jo det, men prøv da lige at se denne halvskalede unge... Masser af hår bag til men ingen ting på toppen...

Jeg har sgu ikke været heldig der...

Betina

Anmeld

24. september 2008

Nadi

Ja jeg kan godt se det ikke er lige fordelt, men prøv med det der massage. Det er noget min skaldede far har fået anbefalet, selvom der vist ikke er mere at gøre for ham :P

Eller må du igang med trimmeren, det er jo hatte tid og det tager ingen tid for det hår at gro ud igen ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.