trillingerne til kontrol mandag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

tinasmor

Rebecca55 skriver:

Nu spørger jeg måske dumt, men hvad er en ticker ?

nej, det er da ikke et dumt spørgsmål. Når man ikke ved det, er det jo ikke lige til at vide hvad det er.

Det er bare sådan en lille "sticker" nederst når du skriver, så kan man ved hver indlæg se hvor lang du er henne. det er bare fordi der sikkert er mange af os der kommer til at "følge" med i din graviditet.

Du kan feks gå på forsiden nu, der er en tråd (hvor meget bruger du på mad) på side 1 der kan du se, at der er en af brugerne der har en ticker, der siger, at nu er hun så og så langt henne med sit/sine børn.

Man kan lave tickeren her:

http://lilypie.com/

og når den er lavet så kopiere du bare koden ind på din brugerside her på baby.dk.

Måske du synes det er for besværligt, det var også bare en lille ide

Held og lykke med scanningen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Rebecca55

sismofutten skriver:

Kan kun forestille mig hvor hårdt det må være, men stadig skønt - jeg var så heldig at jeg næsten ikke mærkede til min graviditet, udover at jeg var meget træt - men kan sagtens følge dig i hvor hårdt det må være, bl.a. mht. mad :-)

Har I allerede snakket navne?
Og hvordan med plads til de tre?
Og hvad siger Jeres omgangskreds til det?

Hver gang vi høre et navn eller kommer i tanke om et som vi kan lide, så skriver vi dem ned så vi kan huske dem. Vi skal jo have 3 af hver klar...

Vi har ikke 3 børneværelser, hvis det er det du tænker på... Men der går da heldigvis lang tid inden de har behov for hvert deres værelse, så må vi tage den til den tid.

Folks reaktion har været meget meget forskelligt. Nogen vi aldrig rigtig har snakket med, vil pludselig være bedste venner. Og de går og snakker om os som om de ved alt om vores graviditet(Det skal sige vi bor i en lille by, hvor alle kender alle) Tror det er fordi de er så nysgerrige. Nogens første reaktion er stakkels jer eller de spørger om de skal sige tilykke eller om vi vil have dem fjernet. Men de fleste hopper og danser efterfulgt af dyb tavshed. Alle der står os nært har også tilbudt alverdens hjælp og støtte, så det er skønt. Men man bliver lige pludselig alle mands eje og bekendtskab.

Anmeld

5. februar 2011

Kofoed.

Rebecca55 skriver:

Nu spørger jeg måske dumt, men hvad er en ticker ?

Sådan en som jeg har i bunden af mine indlæg. du laver dem på fx lillypie.com, der er der også tre små spire, som du kan vælge.

Når den er lavet, trykker du på dit visitkort, øverste på her på siden, så i højre side er der noget, der hedder "signatur", der går du ind, så har du en knap i det grønne felt, hvor der står "HTML" (til højre i midten). der sætte du så HTML kode fra lillypie ind og opdatere, gemmer og vupti, den opdagteres automatisk hver dag.

Anmeld

5. februar 2011

Becks

tinasmor skriver:

nej, det er da ikke et dumt spørgsmål. Når man ikke ved det, er det jo ikke lige til at vide hvad det er.

Det er bare sådan en lille "sticker" nederst når du skriver, så kan man ved hver indlæg se hvor lang du er henne. det er bare fordi der sikkert er mange af os der kommer til at "følge" med i din graviditet.

Du kan feks gå på forsiden nu, der er en tråd (hvor meget bruger du på mad) på side 1 der kan du se, at der er en af brugerne der har en ticker, der siger, at nu er hun så og så langt henne med sit/sine børn.

Man kan lave tickeren her:

http://lilypie.com/

og når den er lavet så kopiere du bare koden ind på din brugerside her på baby.dk.

Måske du synes det er for besværligt, det var også bare en lille ide

Held og lykke med scanningen

Det kan hun ikke da, hun ikke er plusmedlem

Til TS: Hvor må det være en vild vild fornemmelse, at der er 3 derinde.. Husker tydeligt dit første indlæg om de kommende trillinger herinde.. Glæder mig til og se dem til den tid..

Min fætter fik i øvrigt trillinger lige før jul enæggede piger og en dreng. De har en dreng på 2 i forvejen

Anmeld

5. februar 2011

Rebecca55

Tutter skriver:

Til TS: Hvor må det være en vild vild fornemmelse, at der er 3 derinde.. Husker tydeligt dit første indlæg om de kommende trillinger herinde.. Glæder mig til og se dem til den tid..

Min fætter fik i øvrigt trillinger lige før jul enæggede piger og en dreng. De har en dreng på 2 i forvejen

Det er da helt vildt at mærke, men tror ikke det er mere vildt for mig end alle andre. Jeg har jo ikke prøvet andet, så kan ikke sammenligne det med kun en eller to i maven. Men kunne forstille mig der er mere gang i den hos mig... Der er ihvertfald tit gang i den...Hi hi

Hold da op en opgave din fætter er sat på, med en lille en i forvejen...

Vi får 3 tveægede trillinger...

Anmeld

5. februar 2011

NinaNymannMadsen

årh hvor dejligt.

kommer vi også til at se trillingemaven?

Anmeld

5. februar 2011

Becks

Rebecca55 skriver:

Det er da helt vildt at mærke, men tror ikke det er mere vildt for mig end alle andre. Jeg har jo ikke prøvet andet, så kan ikke sammenligne det med kun en eller to i maven. Men kunne forstille mig der er mere gang i den hos mig... Der er ihvertfald tit gang i den...Hi hi

Hold da op en opgave din fætter er sat på, med en lille en i forvejen...

Vi får 3 tveægede trillinger...

Ved I hvad køn I får?

Ja, det har du jo egentlig ret i, du kender ikke til andet haha

Tror også det var lidt af en kamel og sluge. Ved ikke om hans profil er lukket, men du kan se billeder af alle 4 børn her http://www.facebook.com/profile.php?id=614876746&sk=photos#!/photo.php?fbid=10150121454292744&set=t.535361414&pid=8206605&id=639727743

Anmeld

5. februar 2011

Mormilla

Rebecca55 skriver:

Er i dag 17+0....

Tiden går super hurtig, men har nu stadig svært ved at skulle vente helt til de kommer ud...

Det kan jeg godt forstå at du har Er selv i uge 32 og jeg er ved at blive skør af at vente!!!

Anmeld

5. februar 2011

tinasmor

Tutter skriver:

Nå sådan. Så er det nok derfor der ikke er så mange der ikke har det. har brugt Min mave.dk og der havde næsten alle tickers. Så jeg vidste ikke, at man skulle være plus-medlem her inde. tak for svar.

Anmeld

5. februar 2011

Rebecca55

Tutter skriver:

Ved I hvad køn I får?

Ja, det har du jo egentlig ret i, du kender ikke til andet haha

Tror også det var lidt af en kamel og sluge. Ved ikke om hans profil er lukket, men du kan se billeder af alle 4 børn her http://www.facebook.com/profile.php?id=614876746&sk=photos#!/photo.php?fbid=10150121454292744&set=t.535361414&pid=8206605&id=639727743

Nej kan de ikke se endnu... Men vi vil helst heller ikke vide det. Men da vi skal scannes hver 14 dag og at der er 3, er det ikke sikkert de kan gå udenom hver gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.