trillingerne til kontrol mandag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.732 visninger
19 svar
0 synes godt om
5. februar 2011

Rebecca55

Så skal vi til kontrol på skejby sygehus på mandag, for at se om alle 3 stadig er ok. Kan slet ikke vente og ved ikke lige hvordan jeg får tiden til at gå hurtigere...

Heldigvis holder bebserne ret tit fest inde i maven, så det er jo skønt at mærke...

GLÆÆÆÆDER MIG....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Risen

Rebecca55 skriver:

Så skal vi til kontrol på skejby sygehus på mandag, for at se om alle 3 stadig er ok. Kan slet ikke vente og ved ikke lige hvordan jeg får tiden til at gå hurtigere...

Heldigvis holder bebserne ret tit fest inde i maven, så det er jo skønt at mærke...

GLÆÆÆÆDER MIG....

Fantastisk! Held og lykke! Husk at tage et scanningsbillede med herind Vil så gerne se 3 små rødder ! 

Anmeld

5. februar 2011

Rebecca55

Risen skriver:

Fantastisk! Held og lykke! Husk at tage et scanningsbillede med herind Vil så gerne se 3 små rødder ! 

Har prøvet at scanne nogle ind, men min printer er gået i stykker... Men måske jeg kan tage et billed af billederne og så ligge dem ind...!!!

og tak tak

Anmeld

5. februar 2011

sismofutten

Hvor er det dejligt at læse dit indlæg - kan huske da du skrev at I lige havde fået det af vide, og jeg var så ked af at det var så stor en kamel at sluge for Jer - så det er bare så skønt at du har vendet dig til tanken om det, for det er virkelig en smuk gave I har fået Jer :-)

Anmeld

5. februar 2011

Mormilla

Kan godt forstå at du ikke kan vente Hvor langt er du???

Anmeld

5. februar 2011

Rebecca55

sismofutten skriver:

Hvor er det dejligt at læse dit indlæg - kan huske da du skrev at I lige havde fået det af vide, og jeg var så ked af at det var så stor en kamel at sluge for Jer - så det er bare så skønt at du har vendet dig til tanken om det, for det er virkelig en smuk gave I har fået Jer :-)

I dag kan jeg slet ikke forestille mig at der skulle være mindre end 3 banditter der inde... Men det tog en go mdrs. tid at vænne sig til.

Men de har godt nok overtaget kroppen hurtigt... He he

Selvom jeg spiser, føles det ikke som om det er min mave det går i og de sætter dagsorden for hvad jeg kan og ikke kan... Hi hi

Så jeg nyder at jeg med go samvittighed kan slappe af...

Anmeld

5. februar 2011

Rebecca55

Mormilla skriver:

Kan godt forstå at du ikke kan vente Hvor langt er du???

Er i dag 17+0....

Tiden går super hurtig, men har nu stadig svært ved at skulle vente helt til de kommer ud...

Anmeld

5. februar 2011

tinasmor

Rebecca55 skriver:

GLÆÆÆÆDER MIG....

Laver du ikke en ticker, så vi kan følge med I hvor langt henne du er med de 3 trolde?

Held og lykke med scanningen

Anmeld

5. februar 2011

sismofutten

Rebecca55 skriver:

I dag kan jeg slet ikke forestille mig at der skulle være mindre end 3 banditter der inde... Men det tog en go mdrs. tid at vænne sig til.

Men de har godt nok overtaget kroppen hurtigt... He he

Selvom jeg spiser, føles det ikke som om det er min mave det går i og de sætter dagsorden for hvad jeg kan og ikke kan... Hi hi

Så jeg nyder at jeg med go samvittighed kan slappe af...

Kan kun forestille mig hvor hårdt det må være, men stadig skønt - jeg var så heldig at jeg næsten ikke mærkede til min graviditet, udover at jeg var meget træt - men kan sagtens følge dig i hvor hårdt det må være, bl.a. mht. mad :-)

Har I allerede snakket navne?
Og hvordan med plads til de tre?
Og hvad siger Jeres omgangskreds til det?

Anmeld

5. februar 2011

Rebecca55

tinasmor skriver:

Laver du ikke en ticker, så vi kan følge med I hvor langt henne du er med de 3 trolde?

Held og lykke med scanningen

Nu spørger jeg måske dumt, men hvad er en ticker ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.