Ny hund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. september 2008

Astrid P

Så har jeg lige snakket i 35 minutter med en hundeadfærdsterapeut som opdrætter labrador-hunde i sønderjylland. Jeg tror sgu at vi skal have en bette hvalp omkring årsskiftet... 8D

Vi savner vore Otto, mere end jeg havde troet muligt, så derfor har vi besluttet at vi simpelthen er nødt til at få hund igen. Og denne gang vil vi have den fra starten - ikke mere usikkerhed omkring hundens opvækst og mulige dårlige oplevelser. Jeg ved at det bliver en kæmpe opgave at få en hvalp, men vi er 100% indstillede på at gøre det stykke arbejde så vi kan få en lækker hundebasse, og så bliver det bare så hyggeligt med sådan en lille brun hvalp i huset!!!

KH Astrid - nu pludselig i virkelig godt humør!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2008

heaven

ååhhh - sådan en labrador er bare lækker:P

det skal nok blive godt, og dejlig i får den fra hvalp, så i selv præger den, super;)

vi har selv en labrador/schæfer- blanding, og det er også en god blanding, i hvert fald for os:P

Jannie

Anmeld

24. september 2008

Astrid P

HAHA, Walther og Carlo hedder de...

De er totalt lækre!

Anmeld

24. september 2008

Rasmine

Måske er det bare mig, men jeg er ikke så vild med de der blandingshunde, man ved aldrig hvordan generne er sammen?

Anmeld

24. september 2008

Plysbjørnen

Min bror havde engang en bl. af netop NewFoundlænder og Labrador... Den var from som et lam, og nok den mest dovne hund man kan tænke...

Og så var den godt på vej til at blive en rigtig bamse...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.