lige en lille update til jer der var så søde at give mig gode råd
jeg gik yderligere nogle dage og tumlede med problemerne og fandt ud af at det der faktisk var det største problem for min lille pige, var at hun aldrig havde fri sammen med mig, det var hverdag og skemalagte dage og ingen tid til sjov og spontanitet, så jeg mandede mig gevaldigt op og ringede til min ex, hvor jeg forklarede hvordan tingene forholdte sig og at jeg gerne ville have vores datter ved mig hver anden weekend, og desuden ville jeg gerne have hende hjem søndag aften istedet for mandag morgen og at han så i stedet kunne have hende fra ons-tors de uger hvor han ikke skulle have hende i weekenden, og til min store overraskelse sagde han bare ok
så det var jo succes
derudover spurgte jeg o han havde styr på at bruge forældreintra, han svarede jaja og siden har jeg ikke informeret ham om hvad der står derinde, det må han selv læse sig til..
med hensyn til mobil er det også blevet bedre, jeg har snakket med min datter om at jeg syntes hun skal skrive godmorgen og godnat til mig, også måske nøjes med at skrive hvis der er sket noget meget spændende eller fx ringe og det fungerer fint
hendes far skriver dog ofte til hende i hverdagen og spørger hvad hun laver (min. 3 gange om dagen) men hun svarer sjældent..
så alt i alt er der meget mere ro på og min datter er meget mere glad nu, hun har stadig tisse-uheld når hun skal til sin far, men det har også hjulpet at vi nu får hende hjem søndag, så hun kan nå at stresse ned inden hun skal i skole mandag morgen
det eneste der endnu ikke er styr på er børnepengene, jeg har endnu engang mindet ham om at de steg den 1-1 men han har ikke fået det ændret, nu har jeg besluttet at give ham en måned mere, ellers beder jeg kommunen gå ind og styre det
og en stor tak til alle jer der har hjulpet med gode råd 
Anmeld