Hvor tidligt kan man mærke man er gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

B&J

da jeg var gået 2uger over tid havde jeg haft mega ondt i mine bryster i en uge fandt rigtit ud af det fordi jeg skulle lyfte fodder også ramte det hårdt mit bryst da jeg tog den op var ved af tude hihihihihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Rebecca55

metski83 skriver:

Det er rart at høre nogle forskellige svar. Jeg vidste bare ikke om det kunne være ønsketænkning at jeg havde det sådan. NU må jeg jo vente at se, en uges tid endnu og så bare krydse fingre

Vildt du skal have trillinger, stort tillykke

Jeg testede positiv allerede en uge inden man skulle kunne se det, men da der er 3 er mit hormontal også højere end de fleste...

Ja det var lidt af en overraskelse vi fik til første scanning... Hi hi

Men held og lykke, krydser fingre for den er go nok...

Anmeld

5. februar 2011

Frøken J.

metski83 skriver:

Hvor tidligt kan man mærke man er gravid ?Og hvordan føles det ?

Jeg har haft mens lignende smerter i ca. en uge, dog med en anderledes prikkende og stikkende fornemmlese. Følt mig oppustet i underlivet. Og så har jeg meget ømme bryster, specielt brystvorten og der omkring.

Krydser selvfølgelig fingre  Syntes bare det er lidt tidligt at kunne mærke.

Det var sådan jeg havde det! Og jeg kunne mærke det, da jeg var i 5. uge ca. Altså 4+et eller andet, mener jeg det var. Jeg tænkte dog min mens var på vej, netop pga. mens-smerter og en stikkende fornemmelse. Og de ømme bryster får jeg altid op til mens, så jeg turde ikke håbe. Men den var der sørme

Anmeld

5. februar 2011

metski83

Rebecca55 skriver:

Jeg testede positiv allerede en uge inden man skulle kunne se det, men da der er 3 er mit hormontal også højere end de fleste...

Ja det var lidt af en overraskelse vi fik til første scanning... Hi hi

Men held og lykke, krydser fingre for den er go nok...

Ja det vil jeg godt tro, at der er nogle flere hormoner. Håber den er der, og det ikke bare er min krop der spiller mig et pus. Der er en uge til testdag endnu, har lyst til at teste allerede, men tør ikke. Og det er jo heller ike sikkert man kan se noget allerede nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.