Hvor tidligt kan man mærke man er gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.643 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

metski83

Hvor tidligt kan man mærke man er gravid ?Og hvordan føles det ?

Jeg har haft mens lignende smerter i ca. en uge, dog med en anderledes prikkende og stikkende fornemmlese. Følt mig oppustet i underlivet. Og så har jeg meget ømme bryster, specielt brystvorten og der omkring.

Krydser selvfølgelig fingre  Syntes bare det er lidt tidligt at kunne mærke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

mor til 2 skønne piger .

hm det er forskelligt , jeg kunne først mærke noget i uge 6-7 ..

Anmeld

4. februar 2011

metski83

metski83 skriver:

Jeg har haft mens lignende smerter i ca. en uge, dog med en anderledes prikkende og stikkende fornemmlese. Følt mig oppustet i underlivet. Og så har jeg meget ømme bryster, specielt brystvorten og der omkring.

Skal så lige tilføjes at jeg igår og i dag, også har haft kvalme efter jeg havde spist.

Anmeld

4. februar 2011

Aagaard

metski83 skriver:

Jeg har kunnet mærke det siden sidst i januar hvor jeg var ca 4 uger henne. Jeg har ingen sådan "symptomer" som der snakkes så meget om, men min krop føles anderledes :-) Ikke bedre, ikke dårligere bare anderledes.

Anmeld

4. februar 2011

Mor010711

Min mistanke kom af frygtelig ømme bryster. Og det har faktisk været ret tidligt. Omkring 3 uger henne tror jeg. Trak tiden lidt for alligevel at se om jeg ikke skulle få min menstruation. Det gjorde jeg ikke og var så ved lægen da jeg var 5 uger henne.

Anmeld

5. februar 2011

britze

havde det selv sådan i sidste måned.. men vågnede desværre om natten, en uge efter jeg skulle have haft mens, med helt vilde smerter og så kom min mens desværre..

var ellers helt sikker på at den var der.. super ærgeligt, når nu man så gerne vil..

men håber meget for dig at den er der, det ville da være for skønt

Anmeld

5. februar 2011

Minmio

Jeg kunne mærke det først da jeg var omkring 8-9 uger henne. Kvalme, opkastninger, mens smerter og meget ømme bryster.

Anmeld

5. februar 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

meget forskelligt som sagt...

Jeg havde kvalme fra første dag af, begyndte at vokse hurtigt efter...

Idag har jeg stadig kvalme der kommer og går, og er ikke i tvivl om at den roterer derinde en gang imellem for kan mærke at der er noget der trykker mod mavesækken nogen gange og så efter lidt tid forsvinder det igen...

jeg er idag 8+2 så den er ikke særlig stor, var igår til scanning og der var den 17 mm...

Anmeld

5. februar 2011

Rebecca55

metski83 skriver:

Som andre også har sagt så er følelsen og tidspunkt meget forskelligt.

Da vi fik hjælp til at blive gravid ved jeg nøjagtigt hvornår befrugningen skete og kunne mærke ømme bryster, begyndene kvalme og havde bare en klar fornemmelse i kroppen af at den var go nok efter en uges tid...

Anmeld

5. februar 2011

metski83

Rebecca55 skriver:

Som andre også har sagt så er følelsen og tidspunkt meget forskelligt.

Da vi fik hjælp til at blive gravid ved jeg nøjagtigt hvornår befrugningen skete og kunne mærke ømme bryster, begyndene kvalme og havde bare en klar fornemmelse i kroppen af at den var go nok efter en uges tid...

Det er rart at høre nogle forskellige svar. Jeg vidste bare ikke om det kunne være ønsketænkning at jeg havde det sådan. NU må jeg jo vente at se, en uges tid endnu og så bare krydse fingre

Vildt du skal have trillinger, stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.