Mit Barn vil ikk spise :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.665 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

Anonym trådstarter

Mit Barn vil ikke spise overhovedet, Jeg kan få lokket 2 danonino, lidt frugt og Kiks og 200 ml majsvælling i det i løbet af en dag, og Om aftenen skriger det helt vildt pga den er sulten men den vil ikk spise overhovedet  Det gør så ondt i mit hjerte og græder tit over det... 

Det er forresten 10 mdr. 

Hjælp Hvad kan jeg gøre ??!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

frk Jensen

Anonym skriver:

Mit Barn vil ikke spise overhovedet, Jeg kan få lokket 2 danonino, lidt frugt og Kiks og 200 ml majsvælling i det i løbet af en dag, og Om aftenen skriger det helt vildt pga den er sulten men den vil ikk spise overhovedet  Det gør så ondt i mit hjerte og græder tit over det... 

Det er forresten 10 mdr. 

jeg ville nok ikke tilbyde danonino og kiks.. derimod rugbrød, almindeligt mad, evt grød...

igen, igen, igen og atter igen... Barnet skal nok spise, når det er rigtig sulten..

Anmeld

4. februar 2011

Anonym trådstarter

frk Jensen skriver:

jeg ville nok ikke tilbyde danonino og kiks.. derimod rugbrød, almindeligt mad, evt grød...

igen, igen, igen og atter igen... Barnet skal nok spise, når det er rigtig sulten..

Det gør jeg jo dagligt, jeg Tilbuder det som jeg plejer og tilbyde det, altså grød morgen, mellemmåltid, rugbrød middag, mellemmåltid, det samme som os aftensmad, og majsvælling. 

men kan kun få mellemmåltiderne det vil spise. 

Anmeld

4. februar 2011

Mormilla

Anonym skriver:

Det er forresten 10 mdr. 

Måske du skulle prøve med en anden kost. Hvis jeg var dig ville jeg nok snakke med en læge eller SP omkring det. Drikker hun/han noget mælk i løbet af dagen??? Fordi de skal jo ha en del mælk i den alder... Har du os prøvet med noget grød???

Anmeld

4. februar 2011

frk Jensen

Anonym skriver:

Det gør jeg jo dagligt, jeg Tilbuder det som jeg plejer og tilbyde det, altså grød morgen, mellemmåltid, rugbrød middag, mellemmåltid, det samme som os aftensmad, og majsvælling. 

men kan kun få mellemmåltiderne det vil spise. 

Hvorfor majsvælling om aftenen?

fra min søn var 6 mdr smed han flasken.. Han fik aftensmad, og så en portion grød inden han skulle sove.. enten havregrød eller andet grød med lidt frugtmos i... Han sov såååå godt natten igennem..

Bliv ved med at tilbyde det samme.. Dit barn ska nok spise når h*n blir sulten..

tilbyd sunde ting til mellem måltiderne.. frugt, knækbrød, riskiks osv..

Anmeld

4. februar 2011

Anonym trådstarter

Mormilla skriver:

Måske du skulle prøve med en anden kost. Hvis jeg var dig ville jeg nok snakke med en læge eller SP omkring det. Drikker hun/han noget mælk i løbet af dagen??? Fordi de skal jo ha en del mælk i den alder... Har du os prøvet med noget grød???

Ja det Drikker Hele tiden, Mælk, juice (det er ordre fra Lægen). Grød kan jeg ikke få i det, jamen Hvilken anden kost ??  

Anmeld

4. februar 2011

Anonym trådstarter

frk Jensen skriver:

Hvorfor majsvælling om aftenen?

fra min søn var 6 mdr smed han flasken.. Han fik aftensmad, og så en portion grød inden han skulle sove.. enten havregrød eller andet grød med lidt frugtmos i... Han sov såååå godt natten igennem..

Bliv ved med at tilbyde det samme.. Dit barn ska nok spise når h*n blir sulten..

tilbyd sunde ting til mellem måltiderne.. frugt, knækbrød, riskiks osv..

Fordi det sagde SP til mig jeg skulle blive ved med at majsvælling indtil det selv sagde fra, pga urolige nætter. 

Anmeld

4. februar 2011

frk Jensen

Anonym skriver:

Fordi det sagde SP til mig jeg skulle blive ved med at majsvælling indtil det selv sagde fra, pga urolige nætter. 

Det kan jo være at hun bare skal have noget der mætter bedre til natten... og så stopper natteroderiet...

Anmeld

4. februar 2011

Mormilla

Anonym skriver:

Ja det Drikker Hele tiden, Mælk, juice (det er ordre fra Lægen). Grød kan jeg ikke få i det, jamen Hvilken anden kost ??  

Anden kost tænker jeg på noget der var lidt sundere... Har du snakket med SP om det??? Måske hun kunne hjælpe...

Undskyld mig hvorfor skriver du det? Du er jo anonym så du kan jo godt skrive han eller hun

Anmeld

4. februar 2011

Anonym trådstarter

Mormilla skriver:

Anden kost tænker jeg på noget der var lidt sundere... Har du snakket med SP om det??? Måske hun kunne hjælpe...

Undskyld mig hvorfor skriver du det? Du er jo anonym så du kan jo godt skrive han eller hun

Nej for der er Folk herinde der kan gætte det er mig, hvis jeg skriver Køn, og det er ikke noget alle skal vide  

Ja har snakket med SP og det, og det kan snart ikke være sundere end det er nu, det er jo kun yoghurt og kiks og juice der ikke er sundt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.