hvor længe skal man bløde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

861 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

Isabella_mor

efter kejsersnit, og hvor meget er normalt og hvordan skal det se ud efter så lang tid.!!

jeg har blødt frisk blod forholdsvist meget   i over 3 uger nu...!!  lidt over mens mængde, hver dag. det er slimet og jeg er træt af det nogle dage er der klumper i (sikkert noget størknet blod?!?)

jeg bliver fanme snart hudløs forneden pga at jeg skal gå med de pokkers bind. jeg er vant til at bruge tampax når jeg har menses, og det må jeg jo ikke nu.! RØV RØV OG ATTER RØV..!!

SLUTTER DET IKKE SNART.!???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

mortilnoahogmelina

Jeg blødte i godt 4 uger , efter en normal fødsel .

Anmeld

4. februar 2011

mortil3trustrup

Jeg blødte i 6 uger efter kejsersnit og så 14 dages pause og så startede det så forfra igen. Men ja er belastende og specielt hvis man normalt bruger tampax hvilket jeg også gør. Men desværre der kan sagtens gå lidt tid endnu.

Anmeld

4. februar 2011

SussieThyssen

isabellamor skriver:

efter kejsersnit, og hvor meget er normalt og hvordan skal det se ud efter så lang tid.!!

jeg har blødt frisk blod forholdsvist meget   i over 3 uger nu...!!  lidt over mens mængde, hver dag. det er slimet og jeg er træt af det nogle dage er der klumper i (sikkert noget størknet blod?!?)

jeg bliver fanme snart hudløs forneden pga at jeg skal gå med de pokkers bind. jeg er vant til at bruge tampax når jeg har menses, og det må jeg jo ikke nu.! RØV RØV OG ATTER RØV..!!

SLUTTER DET IKKE SNART.!???

Det er vist meget forskelligt.
Da je havde fået ks sive-blødte jeg ganske lidt en 4-5 uger, men jeg var så også blevet lukket med laser, så de havde fortalt mig på sygehuset, at jeg ikke skulle forvente at bløde mere.
Det var ret forbløffende, for med de andre og alle mine aborter, har jeg altid blødt enormt meget og længe.
Men spis noget jern og B2 vitamin, så heler du hurtigere op og forebygger blodmangel, som kan få en til at bløde endnu mere og længere.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. februar 2011

Ni-ko-li-ne

man bløder ligesom ved en vaginal fødsel... og det er ret forskelligt...

jeg blødte 8 uger! ret kraftige de to første uger og så ellers mens agtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.