kolde føder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.786 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. september 2008

moniquesmor

hej skønne mennesker.. nu har jeg kæmpe og snakke for et barn nummer 2. nu siger manden enlig ja. men lige pludslig er jeg narvøs for om vi er klar.? kan vi hold til af have 2 børn? er monique klar? er der penge nok.? er der plads.? og alle de ting er det normalt af få det sådan eller viser det bare af jeg ikke er klar..? er der nogle af jer der har haft det sådan..? mvh michelle der er lidt bange for af fortælle alle de ting til kæresten:'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2008

smokie

Hej jeg tror det er meget normalt specielt hvis du har ønsket det længe og pludselig det hele bliver actuelt det med penge er der en der altid har sagt til mig hvis man venter til man har penge til det får man aldrig nogen børn:P.....

Knus Nadia som har 3 børn og en i vente...

Og held og lykke

Anmeld

24. september 2008

Sandramus

Jeg ville bare fortælle dig, at det er helt normalt det du føler... Jeg følte det samme da jeg ventede Emma som er nummer 2...

Men jeg synes du dkulle fortælle kæresten det, måske han går rundt med de samme følelser?
Det er skræmmende at få børn, og jeg synes det er mere skræmmende med nummer 2... Men I skal nok klare det (L)

Kram Sandra(H)

Anmeld

24. september 2008

MorCamilla

Jeg kan nemt følge hvad du skriver, netop derfor har vi ikke gjort Mikkel til storebror endnu.. Netop pga det du skriver med penge, tid, plads, overskud til et barn mere, hvordan vil Mikkel tage det osv osv...

Men jeg synes helt bestemt at du skal snakke med din kæreste om det, for måske har han det lige som dig og bare ikke tør at sige det.. Nøglen til et hvert godt forhold ligger i kommunikation...

Knus fra Camilla.

Anmeld

24. september 2008

moniquesmor

Jeg kan nemt følge hvad du skriver, netop derfor har vi ikke gjort Mikkel til storebror endnu.. Netop pga det du skriver med penge, tid, plads, overskud til et barn mere, hvordan vil Mikkel tage det osv osv...

Men jeg synes helt bestemt at du skal snakke med din kæreste om det, for måske har han det lige som dig og bare ikke tør at sige det.. Nøglen til et hvert godt forhold ligger i kommunikation...

Knus fra Camilla.

jah det gør det mere fordi jeg er bange for han fortryder..

Anmeld

24. september 2008

lonemus

Hmm, vi har jo altid været enig om, at vi skulle have i hvert fald 2 børn meget tæt på hinanden, så jeg har aldrig oplevet den bekymring. Jeg kan dog godt følge dig, det er jo et stort ansvar at sætte børn i verden.

Men mht til at om du kan holde lige meget af dem begge, det kommer helt automatisk, selvfølgelig kan du det. Det er nok bare svært at forberede sig på, når man ikke har prøvet det. Men bare rolig, selvfølgelig kan du være en lige så god mor for dem begge :)

Lad ikke bekymringerne stoppe dig - måske har du noget tøj du kan arve, hvis det skulle blive for dyrt mv.
Hvor der er vilje, ønske og drømme - er der også altid en vej :)

Knus
Lone

Anmeld

24. september 2008

moniquesmor

Hmm, vi har jo altid været enig om, at vi skulle have i hvert fald 2 børn meget tæt på hinanden, så jeg har aldrig oplevet den bekymring. Jeg kan dog godt følge dig, det er jo et stort ansvar at sætte børn i verden.

Men mht til at om du kan holde lige meget af dem begge, det kommer helt automatisk, selvfølgelig kan du det. Det er nok bare svært at forberede sig på, når man ikke har prøvet det. Men bare rolig, selvfølgelig kan du være en lige så god mor for dem begge

Lad ikke bekymringerne stoppe dig - måske har du noget tøj du kan arve, hvis det skulle blive for dyrt mv.
Hvor der er vilje, ønske og drømme - er der også altid en vej

Knus
Lone

er nu ikke bange for ikke af kunne elske dem lige højt for det ved jeg af jeg kan..(L)

Anmeld

24. september 2008

Mathilde

Jeg kender også følelsen. Vi er jo så "kun" igang med vores første barn, men har også de spekulationer. Jeg tror det er helt normalt og viser bare, at vi forsøger at gøre det rigtige:)
Jeg tror ikke der er ret mange, der slet ikke har haft sådanne tanker omkring plads, penge, overskud osv. Men man kan mere end man tror!

Som de andre skriver, så prøv at snakke med din kæreste om det. I er jo to om det og det hjælper altid at tale om sine tanker og dele dem med hinanden.

(H)Mathilde

Anmeld

24. september 2008

moniquesmor

jaah i har nok ret

Anmeld

24. september 2008

moniquesmor

men mange tak for svaren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.