Grøn dåbskage (billedspam) ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

Polkaprik

CelinasMommy skriver:

Hold da helt ferie..!! Hvor er den dog helt igennem smuk altså

Tak skal du have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Bellinda89

Polkaprik skriver:

Tak skal du have

Det var da så lidt (:

Hvor ville jeg dog ønske jeg kunne finde ud af sådan noget

>:<

Anmeld

4. februar 2011

Polkaprik

CelinasMommy skriver:

Det var da så lidt (:

Hvor ville jeg dog ønske jeg kunne finde ud af sådan noget

>:<

Det er da bare at kaste dig ud i det! Det var det jeg gjorde sidste år i april og det tog godt ok hurtigt om sig. Men advarer dig lige! Det er dybt vanedannende! 

Anmeld

4. februar 2011

Bellinda89

Polkaprik skriver:

Det er da bare at kaste dig ud i det! Det var det jeg gjorde sidste år i april og det tog godt ok hurtigt om sig. Men advarer dig lige! Det er dybt vanedannende! 

Hehe ja det tror jeg gerne.. Vil også så gerne igang , men må indrømme jeg synes det er svært at komme igang..!! Aner ikke en disse om det rigtig.. " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12387.png" alt="" />

Såsom , hvor man får alle disse ting til at lave dem flotte med , hvordan fontanten laves ordentlig , så den er nem at arbejde med , osv osv /:

Anmeld

4. februar 2011

Polkaprik

CelinasMommy skriver:

Hehe ja det tror jeg gerne.. Vil også så gerne igang , men må indrømme jeg synes det er svært at komme igang..!! Aner ikke en disse om det rigtig.. " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12387.png" alt="" />

Såsom , hvor man får alle disse ting til at lave dem flotte med , hvordan fontanten laves ordentlig , så den er nem at arbejde med , osv osv /:

Nu ved jeg ikke hvor du bor henne, men det kunne jo være der var en fysisk butik i nærheden af dig hvor du kan købe nogle kageting. Ellers er der jo nettet. Jeg har købt både på danske, hollandske og engelske hjemmesider.

Jeg bruger fondant som ligeledes kan købes i de butikker. Inde i kageklubben ligger der vejledninger til det meste du skal vide for at komme igang

Anmeld

4. februar 2011

Laila T

Hvor er den super flot!!

Anmeld

4. februar 2011

bullerbassen

Polkaprik skriver:

Her får i lige en masse billeder af en dåbskage jeg fik lavet i går

Indeholder Chokoladebunde, jordbærmousse og lys chokoladecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
Kagen er til 40 kuv.

Michelle

Hold da fast - den er bare SUPER flot

Anmeld

4. februar 2011

Anne G

Altså jeg kan jo andet end blive ved med at rose dig.. Det er jo helt vildt så flot en kage du igen har lavet 

Anmeld

4. februar 2011

mortil3trustrup

Polkaprik skriver:

Her får i lige en masse billeder af en dåbskage jeg fik lavet i går

Indeholder Chokoladebunde, jordbærmousse og lys chokoladecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
Kagen er til 40 kuv.

Michelle

Hvor er jeg altså dog bare så DYBT misundelig over jeg slet ikke kan sådan noget. Det er jo helt vildt flot.

Anmeld

4. februar 2011

Polkaprik

Laila T skriver:

Hvor er den super flot!!

Tak Laila

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.