Som alle andre skriver er det FG der tager kontakten til ambulancen hvis det skønnes nødvendigt...
Jeg selv blev fragtet de sidste 5 kilometer i ambulance, pga kø bag traktor på landevejen mellem Slagelse og Næstved, der var større mængder af dis/tåge og den åndsvage kø, og vandet var lige gået og veerne stormede bare ind over mig... så min mand ringede til FG for at høre hvordan han skulle forholde sig, for han var "bange" for at vi ikke nåede det, da jeg råbte, skreg og brølede derud af mens jeg skød flitsbue hen over sæderne LoooL...
De sendte en ambulance med larm og blink og stod så klar ved døren og regnede egentlig med at vi kom med barnet i armene... men jeg holdt hende inde lige til jeg ramte fødestuens seng også gik der under 10 minutter så var hun ude... 
Det er jo lidt det ærgelige ved at de lukker fødeafdelingerne hist og pist og slår dem sammen... tingene kan pludselig gå meegt hurtig...
og de havde lige akkurat lukket Slagelse 
Håber da I når at få bilen hjem inden, selv om det ikke er nogen sikkerhed for at nå frem 
Anmeld