Vuggestue :O Passer de nu godt på hende :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

Loa

KittyGirl skriver:

Det tror jeg ikke de gør... det er først i folkeskolen de begynder på sådan noget

Hun vil intet mangle, og hun vil blive pusse nusset af, af de andre børn...

Ja det kan da forekomme at børn tager legetøj fra hinanden, eller et andet barn kommer til ved et uheld at falde over et andet barn... Men sådanne ting er jo ikke onde?

Uge nr.2 i Lasses dagpleje havde han fået sin finger i klemme under opvaskemaskinen og revet et stykke hud af sin finger.. jeg skældte min dagpleje mor ud indeni mig, for hun skulle altså passe på min dreng!!! Men ærligt.. det kan jo ske herhjemme også

Godt jeg kun skældte hende ud indeni mig

Årh 

Ja tror virkelig man skal vænne sig til at der ikke er en der har konstant opmærksomhed på ens lille barn, som man jo selv har haft..... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Mia&Allan

Loa skriver:

Jeg var helt vildt cool med min datter skal starte i vuggestue 10 dage før hun bliver 8 måneder, jeg tænkte "det er da ikke så tidligt igen" og hun er jo så hamrende aktiv at SP sagde hun ville have godt af nye udfordringer.... Men da jeg så var nede og besøge vuggestuen, fik jeg pludselig nogle bange tanker.... Hun er den yngste på stuen, alle de andre kan gå, og hun er kun lige ved at lære at kravle (håber/satser på hun får det på plads inden hun starter) 

Og så var det jeg tænkte, kan de nu passe godt nok på hende? Altså sørge for de andre børn ikke maser hende/sætter sig på hende/river hende (Ja hvad sådan nogle børn nu kan finde på......) Hvis hun nu ikke når at lære at kravle inden, kan jeg så risikere hun sidder alene i et hjørne og der er en der sætter sig på hende, eller bliver lidt voldsom....

Jeg ved godt børn ikke er onde af natur, og jeg er normalt langt fra en hønemor, men kunne nu godt bruge et opmuntrende ord eller to....  

Jeg er lige med på en lytter, min datter skal startes op allerede når hun er 5½mdr... Så jeg har dælme også mine tanker, men også ang mad... Hun får jo stadig kun flaske endnu.....

Anmeld

4. februar 2011

Loa

Mia&Tonny skriver:

Jeg er lige med på en lytter, min datter skal startes op allerede når hun er 5½mdr... Så jeg har dælme også mine tanker, men også ang mad... Hun får jo stadig kun flaske endnu.....

Bare i orden  

Har dog hørt det skulle være nemmere når de er små end når de bliver lidt større og hvor de er mere bevidste om ting, så lad os håbe det

Anmeld

4. februar 2011

Mia&Allan

Loa skriver:

Bare i orden  

Har dog hørt det skulle være nemmere når de er små end når de bliver lidt større og hvor de er mere bevidste om ting, så lad os håbe det

Jeg håber det går som det skal, men lige nu synes jeg det er rigtig hårdt.. Måske ligeså meget fordi min datter er så ''bange'' for andre børn... Hun græder så meget såsnart vi er sammen med andre der har børn der er ældre end hende

Anmeld

4. februar 2011

Loa

Mia&Tonny skriver:

Jeg håber det går som det skal, men lige nu synes jeg det er rigtig hårdt.. Måske ligeså meget fordi min datter er så ''bange'' for andre børn... Hun græder så meget såsnart vi er sammen med andre der har børn der er ældre end hende

Årh det var synd Ja det gør det jo ikke ligefrem lettere.....

Isabella er heldigvis vild med andre børn og stor smiler/griner når hun er sammen med andre....

Mon mon ikke din datter nok skal vænne sig til det og blive tryg ved det..... Det er vel så en fordel hun skal i dagpleje hvor der ikke er lige så mange børn.....

Anmeld

4. februar 2011

Mia&Allan

Loa skriver:

Årh det var synd Ja det gør det jo ikke ligefrem lettere.....

Isabella er heldigvis vild med andre børn og stor smiler/griner når hun er sammen med andre....

Mon mon ikke din datter nok skal vænne sig til det og blive tryg ved det..... Det er vel så en fordel hun skal i dagpleje hvor der ikke er lige så mange børn.....

Håber det bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.