Scanning overstået - overraskelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

Kofoed.

Ni-ko-li-ne skriver:

nårh det var dig! igen: tillykke

Kommer an på hvem mig, du tænker på. hehe. Men det er ikke mig der er/var anonym.

Men tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Kofoed33 skriver:

Kommer an på hvem mig, du tænker på. hehe. Men det er ikke mig der er/var anonym.

Men tak

gud! det troede jeg.... undskyld...

og tillykke alligevel!

Anmeld

4. februar 2011

Vial

Stort tillykke. Det er dejligt at være tvillingemor :-)

Anmeld

4. februar 2011

Kofoed.

SussieThyssen skriver:

Kæmpe-kæmpe tillykke.
Det bliver da et rigtigt tville-år på baby.dk
Hvor er det et fint billede

Kærligst
Sussie

Mange tak

Ja det gør det vist, men dejligt, at havde andre i samme situation.

Jeg er også glad for det billed, jeg mig til NF, så de er lidt større.

Anmeld

4. februar 2011

LRJ

Kofoed33 skriver:

Hun blev da glad. Hin har også sagt, at hun gerne vil apotere den ene, hvis det er, hehe.

Hehe

Anmeld

4. februar 2011

Kofoed.

KaMa skriver:

Stort tillykke. Det er dejligt at være tvillingemor :-)

Ej er dine begge køn. Ved godt det er sansynlig, men synes det er lidt urealistisk, at man kan det.

Og mange tak.

Anmeld

4. februar 2011

Kofoed.

Lone H. skriver:

Hehe

Hvornår kommer i forbi igen?

Anmeld

4. februar 2011

helora

Kofoed33 skriver:

Men et eller andet sted, kæreste VILLE kun have to, så synes det ville være lidt trist, hvis de kom på en gang, men han har dog allerede sagt ja til en mere, MEN kun en, hehe. <- den tid, den sorg, hehe.

Jamen kan også bedre se lyset nu, hvor jeg har haft lidt tid, men stadig urealistisk. Tror nu nok, at det er sådan, indtil de kommer.

Jeg kan godt forstå, at det må være en pænt stor kamel at sluge når man nu slet ikke har haft en chance for at forberede sig på det Kan godt forstå hvis det lige skal bundfælde sig.

Godt at kæresten har åbnet for muligheden for en nr. 3 (og måske 4 )

Har selv tvillinger, og gu er det hårdt til tider, men det er simpelthen så skønt. Du kan rolig begynde at glæde dig når nyheden lige er sunket ordentligt ind

Anmeld

4. februar 2011

LRJ

Kofoed33 skriver:

Hvornår kommer i forbi igen?

Hmm Snart jeg skal li have startet ordentligt op i Skole, så jeg kan se hvor meget fri jeg har  

Anmeld

4. februar 2011

Kofoed.

helora skriver:

Jeg kan godt forstå, at det må være en pænt stor kamel at sluge når man nu slet ikke har haft en chance for at forberede sig på det Kan godt forstå hvis det lige skal bundfælde sig.

Godt at kæresten har åbnet for muligheden for en nr. 3 (og måske 4 )

Har selv tvillinger, og gu er det hårdt til tider, men det er simpelthen så skønt. Du kan rolig begynde at glæde dig når nyheden lige er sunket ordentligt ind

Har sådan set altid vist, at jeg kunne få tveæggede tvillinger, genet ligger i familien, min farfar var det og min kærestes morfor var også (selvom det ikke betyder noget for mine).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.