Scanning overstået - overraskelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

LRJ

Tillykke igen søde har fortalt ALLE jeg kender det idag efter du ringede , det er så fedt, og især fordi vi jokede med det i fredags og ved du hva, dig og Peter skal nok klare det glæder mig til Julie skal have fætre/kusiner til september !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Kofoed.

Lone H. skriver:

Tillykke igen søde har fortalt ALLE jeg kender det idag efter du ringede , det er så fedt, og især fordi vi jokede med det i fredags og ved du hva, dig og Peter skal nok klare det glæder mig til Julie skal have fætre/kusiner til september !

ALLE DU KENDER??????

Så der er flere i din familie ind i min der ved det, kan jeg ligesom fornemme, hehe.

Sendte scannings billed til min søster, hun troede det skulle forstille et spøgelse, men hun kunne dog fornemme, at det var et billed af en livmor. Skulle forklare hende, hvorfor der er to mørke overråder. hehe, klasse søs.

Anmeld

4. februar 2011

LRJ

Kofoed33 skriver:

ALLE DU KENDER??????

Så der er flere i din familie ind i min der ved det, kan jeg ligesom fornemme, hehe.

Sendte scannings billed til min søster, hun troede det skulle forstille et spøgelse, men hun kunne dog fornemme, at det var et billed af en livmor. Skulle forklare hende, hvorfor der er to mørke overråder. hehe, klasse søs.

Haha nej mor, bo og Julie men har lyst til at fortælle alle det Hehe Flot (Kathrine eller ?) haha

Anmeld

4. februar 2011

helora

Kofoed33 skriver:

Se billed, siger meget. Jeg føler mig ikke klar til det overhovedet.

Undskyld det vender på hovedet.

Wow tillykke Tvillinger er simpelthen lykken

Anmeld

4. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Kofoed33 skriver:

Se billed, siger meget. Jeg føler mig ikke klar til det overhovedet.

Undskyld det vender på hovedet.

nårh det var dig! igen: tillykke

Anmeld

4. februar 2011

Kofoed.

Lone H. skriver:

Haha nej mor, bo og Julie men har lyst til at fortælle alle det Hehe Flot (Kathrine eller ?) haha

Har dog kun en søster, men ja, den kære Katrine, hehe.

Anmeld

4. februar 2011

LRJ

Kofoed33 skriver:

Har dog kun en søster, men ja, den kære Katrine, hehe.

Flot Hehe men hvordan reagerede hun?

Anmeld

4. februar 2011

Kofoed.

helora skriver:

Wow tillykke Tvillinger er simpelthen lykken

Men et eller andet sted, kæreste VILLE kun have to, så synes det ville være lidt trist, hvis de kom på en gang, men han har dog allerede sagt ja til en mere, MEN kun en, hehe. <- den tid, den sorg, hehe.

Jamen kan også bedre se lyset nu, hvor jeg har haft lidt tid, men stadig urealistisk. Tror nu nok, at det er sådan, indtil de kommer.

Anmeld

4. februar 2011

SussieThyssen

Kæmpe-kæmpe tillykke.
Det bliver da et rigtigt tville-år på baby.dk
Hvor er det et fint billede

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. februar 2011

Kofoed.

Lone H. skriver:

Flot Hehe men hvordan reagerede hun?

Hun blev da glad. Hin har også sagt, at hun gerne vil apotere den ene, hvis det er, hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.