Bind til efter fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

morethanperfect

Libresse . Blødte ik voldsomt meget , kun som en alm. mens....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Line Højdal

Tak for svarene tøser...

Jeg hører lige min jordemoder ad om jeg evt. får nogle der og så nøjes jeg bare med den ene pakke Libresse good night jeg allerede har købt, ind til jeg lige ser hvor meget jeg bløder!!

Anmeld

4. februar 2011

Line Højdal

isabellamor skriver:

i starten hapsede jeg nogle af de der store sataner med fra sygehuset, og så købte jeg Tena Lady de store.. og så trappede jeg ned til nummeret mindre... nu er jeg nede på always night.. de suger godt... og så får man ikke anderøv i dem.. 

Haha... Anderøv - jeg kan se det for mig...! Men mon ikke folk har øje for noget andet end min anderøv, når først vidunderet er kommet

Anmeld

4. februar 2011

metski83

Nu har jeg ikke selv født, men arbejder hvor vi sælger bind (Matas) Derfor vil jeg bestemt ikke anbefale Tena bind, da de er lavet til urin (Inkontinens) og ikke er "designet" til blod. Det kan også derfor let komme til at lugte

Men der imod som flere skriver alm. libresse el. always bind med stor sugeevne, f.eks natbind

Og tillykke med graviditeten, glæder mig til det bliver min tur.

Anmeld

4. februar 2011

Maddox

Min søde jordemoder lavede en lille "pakke" til mig, til at tage med hjem fra sygehuset, med de der KÆMPE bind, nogle lidt mindre, nogle engangs plastikunderlag til at sove på, og et par stykker af de der net-sygehustrusser

Ellers købte jeg selv Libresse Good Night, som er ret store og kan suge en del. Og derefter bare alm bind..

Anmeld

4. februar 2011

Bellinda89

Pipkukkeren skriver:

Hey skønne kvindfolk...

Er lidt i tvivl om hvor store bind jeg skal have fat i til efter fødslen - det er ligesom nemmest at finde ultra tynde modeller...

Så til jer der selv havde bind med til fødslen på hospitalet, eller fødte hjemme... hvilken type bind kan i anbefale og hvor kan jeg købe dem?? Og nå ja, -hvor mange bind får jeg ca. brug for ved normal blødning?

Håber i kan hjælpe - jeg er nemlig ved at gøre alt klar til min hjemmefødsel!  Takker!

Line

Jeg brugte bare de billige fra super best til 11 kr.. & de var helt fine.. Skulle skifte en del gange , men det skal man jo alligevel , dyre eller ej..!!

Anmeld

9. februar 2011

Ciss

Lige det første døgn/to døgn var "anderumpemodellen" god at bruge. Man føler sig bare SÅ elegant... Men helt ærlig, så var det vigtigste for mig at det var praktisk og mest mulig behageligt. Og jeg tror ikke, at nogen af dem, som kom på besøg for at se babyen, tænkte over det. Derefter kunne jeg bruge almindelige bind med god sugeevne.

Anmeld

9. februar 2011

sarahb

Tena

Anmeld

9. februar 2011

Mor til prinsessen :-)

Jeg brugte tena de 3 største størrelser. også brugte jeg dem jeg havde til overs til min første menstration efter fødslen da jeg blødte voldsomt...( som et stykke tid efter selve fødslen)

Anmeld

9. februar 2011

Mor til prinsessen :-)

metski83 skriver:

Nu har jeg ikke selv født, men arbejder hvor vi sælger bind (Matas) Derfor vil jeg bestemt ikke anbefale Tena bind, da de er lavet til urin (Inkontinens) og ikke er "designet" til blod. Det kan også derfor let komme til at lugte

Men der imod som flere skriver alm. libresse el. always bind med stor sugeevne, f.eks natbind

Og tillykke med graviditeten, glæder mig til det bliver min tur.

Jeg har brugt tena efter fødslen... Og det lugtede altså slet ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.