Bind til efter fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.974 visninger
19 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

Line Højdal

Hey skønne kvindfolk...

Er lidt i tvivl om hvor store bind jeg skal have fat i til efter fødslen - det er ligesom nemmest at finde ultra tynde modeller...

Så til jer der selv havde bind med til fødslen på hospitalet, eller fødte hjemme... hvilken type bind kan i anbefale og hvor kan jeg købe dem?? Og nå ja, -hvor mange bind får jeg ca. brug for ved normal blødning?

Håber i kan hjælpe - jeg er nemlig ved at gøre alt klar til min hjemmefødsel!  Takker!

Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

LRJ

Tenna laver de store bind men jeg spurgte bare en ekspedient om bind til efter fødsel da jeg var ude og købe bind efter fødslen

Anmeld

4. februar 2011

Bryndis

Pipkukkeren skriver:

Hey skønne kvindfolk...

Er lidt i tvivl om hvor store bind jeg skal have fat i til efter fødslen - det er ligesom nemmest at finde ultra tynde modeller...

Så til jer der selv havde bind med til fødslen på hospitalet, eller fødte hjemme... hvilken type bind kan i anbefale og hvor kan jeg købe dem?? Og nå ja, -hvor mange bind får jeg ca. brug for ved normal blødning?

Håber i kan hjælpe - jeg er nemlig ved at gøre alt klar til min hjemmefødsel!  Takker!

Line

Jeg brugte dem der havde størst sugeevne fra libresse. Om natten brugte jeg så dem der er beregnet til nat. Og jeg havde en normal efter fødsels blødning og jeg synes de virker rigtig godt
Jeg brugte omkring 2 pakker i ugen.

Anmeld

4. februar 2011

NoName

Jeg brugte Libresse good night bind, de var rigtig gode...

Anmeld

4. februar 2011

Maja_4000

Jeg kunne godt nøjes med "normale" bind .. Blødte ikke voldsomt - Til gengæld varede det næsten 5 uger .. Så jeg fik brugt en del alligevel :b

Anmeld

4. februar 2011

oo

hvis du er hemmeføder får du nogle gigantiske bind til de allerførste dage af jordemoderen. derefter så køb tenabind, de kan suge en hel del mere

Anmeld

4. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
noname skriver:

Jeg brugte Libresse good night bind, de var rigtig gode...

Det samme her

Anmeld

4. februar 2011

tinasmor

Pipkukkeren skriver:

Hey skønne kvindfolk...

Line

Jeg fik bind på hvidovre (sidst jeg fødte) var der nogle dage og da jeg kom hjem kunne jeg bekynde at bruge alm. bind. Jeg havde købt de tykkeste fra Matas, men fik dem aldrig brugt

Anmeld

4. februar 2011

sismofutten

Jeg lå på hospitalet i 3 dage, hvor jeg brugte deres, og så snuppede jeg lige et par med hjem, til de første to nætter, ellers brugte jeg bare alm., da jeg ikke blødte særlig meget :-)

Så vent evt. med at købe nogen, til du har du født og ser hvor meget du bløder :-)

Pøj pøj med din hjemmefødsel :-)

Anmeld

4. februar 2011

Isabella_mor

i starten hapsede jeg nogle af de der store sataner med fra sygehuset, og så købte jeg Tena Lady de store.. og så trappede jeg ned til nummeret mindre... nu er jeg nede på always night.. de suger godt... og så får man ikke anderøv i dem.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.