Er denne g-test positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

Filippa & Liva

lottepigen12 skriver:

Hej Fru Nielsen

Jeg har testet positivt for nogle dage siden med en digital test, så den var god nok  jeg skal være mor til oktober!!!

KÆMPE TILLYKKE!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Moar2011

Jeg kan ane en meget svag nr 2 streng

Anmeld

7. februar 2011

babyonboard

TAAAK..  bigbabywhish 

Det er slet ikke til at fatte det endelig blev vores tur efter 14 lange måneder.  men jo vi skal være forældre til oktober wiiiiiii...

for det snart må blive jeres tur til at få de fine 2 streger.

Anmeld

7. februar 2011

Filippa & Liva

lottepigen12 skriver:

TAAAK..  bigbabywhish 

Det er slet ikke til at fatte det endelig blev vores tur efter 14 lange måneder.  men jo vi skal være forældre til oktober wiiiiiii...

for det snart må blive jeres tur til at få de fine 2 streger.

Det har I også fortjent, efter 14 måneder..

Sikke en dejlig nyhed, hvor må det være skønt for jer.

ved du hvor langt du så er henne?

Krydser også for at vi snart ser de to streger her..

Anmeld

7. februar 2011

babyonboard

ja det var også nogle lange måneder. Vi var faktisk på vej i udredning hos en gyn der skulle skylle mine æggeledere for at se om der skulle være noget der, men vupti så kom stregerne og skal forhåbentlig være forældre i oktober.

Ifølge beregneren her inde er jeg 4+0 i dag men er lidt i tvivl da jeg har en lidt uregelmæssig mens. men skal til lægen torsdag og have det bekræftet.

Anmeld

7. februar 2011

Leonora

lottepigen12 skriver:

ja det var også nogle lange måneder. Vi var faktisk på vej i udredning hos en gyn der skulle skylle mine æggeledere for at se om der skulle være noget der, men vupti så kom stregerne og skal forhåbentlig være forældre i oktober.

Ifølge beregneren her inde er jeg 4+0 i dag men er lidt i tvivl da jeg har en lidt uregelmæssig mens. men skal til lægen torsdag og have det bekræftet.

Ihhhhh hvor dejligt....kæmpe tillykke...så kan vi følges, jeg er 4+6 idag..

Anmeld

7. februar 2011

babyonboard

hej leonora

Ja det ville da være rigtig dejligt at have en at snakke med undervejs, er jo helt grøn på området.  hvordan tilføjer man hinanden til venneliste? har ikke lige helt vænnet mig til siden endnu. Og selv tillykke med det lille spire du har i mavsen

Anmeld

7. februar 2011

babyonboard

Hej leonora

Har lige spurgt her inde hvor lang folk mener jeg er og de skriver 3+4 så du er lige lidt foran mig, det håber jeg ikke gør noget. Hvornår har du termin?

Anmeld

9. februar 2011

Mauser.

Jeg kan godt se en streg nummer 2  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.