Er denne g-test positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

CamillaSoefelt

lottepigen12 skriver:

har også et almindelig billede kommer her. 

Synes liiige man kan ane en streg. Så krydser fingre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

DianaM

Jeg kan desværre ikke sige at jeg kan se den.....

Prøv at teste om nogle dage igen og se om den evt. er kommet mere frem.

Anmeld

3. februar 2011

FrkT

Jeg kan godt se en meget svag streg. Men vil sige PAS PÅ med at teste så meget før tid. En uge før tid er altså længe før, og der kan ske rigtig meget i den tid. Fx et befrugtet æg som ikke sætter sig fast - hvilket skulle kunne give en svagt positiv test tidligt. Fik selv en svagt positiv test for et godt stykke tid siden, hvor jeg testede 3-4 dage før tid (mener jeg det var). Men var altså ikke gravid. Så tænker at det der let kan give dig falske forhåbninger, og tro mig, så bliver du FØRST knust og skuffet, når/hvis den så ikke er der!

Men  for at den er..

Anmeld

3. februar 2011

CamillaValby

MariaE skriver:

problemet ligger i at du desperat gør alt for at få os til ar se en streg der knap er der:-)

Men vil sige ja, jeg kan se en streg, men desværre vil jeg også sige at sådan en test er fugtig i flere timer efter næsten og det kan altså ses når du laver de tricks med farverne.

Men måske er der gevisnt:-)

Anmeld

3. februar 2011

babyonboard

Tror også jeg tester i morgen. ja har også selv prøvet de der snyde streger som valmed laver, men har dog aldrig prøvet det med test fra billigtest.dk og har taget en del efterhånden, sætter heller ikke min næse op efter noget, da jeg er blevet skuffet så mange gange men man har jo lov at håbe! 

Og tak for i er så hurtige til at svare, det er bare skønt!

Anmeld

3. februar 2011

Filippa & Liva

Jeg kan desværre ikke se en streg nr. 2..

Hvis jeg var dig, ville jeg teste igen på din rigtige testdag, ved godt det er skide svært at lade være med at teste men det kan godt være meget misvisende når man tester så meget før tid..

Håber det bedste for dig!

Anmeld

3. februar 2011

Bare mig..

På det første billed kan jeg godt se to streger, men på det andet/almindelige billed, ser jeg ikke to streger.. :/

Krydser for den er der!

Anmeld

7. februar 2011

H+S Skjolgborg.

Jeg kan meget svagt se den er positiv på det første billede to kan jeg ikke helt se den..

Håber den er der..Nu er det nogle dage siden du har skreve nået nyt ??..

Henriette

Anmeld

7. februar 2011

Fru Nielsen

Jeg stirre og stirre, og kan ikke rigtig finde ud af om jeg kan se en streg MEGET SVAGT, eller om jeg bilder mig ind at der er en, for din skyld....

Så tør ikke sige hverken ja eller nej....

Hvis du har rigtig rigtig svært ved at vente og du selv syntes du ser to streger, så prøv med de der clear blue test, de viser enden GRAVID - IKKE GRAVID.....

Pøj pøj

Anmeld

7. februar 2011

babyonboard

Hej Fru Nielsen

Jeg har testet positivt for nogle dage siden med en digital test, så den var god nok  jeg skal være mor til oktober!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.