vitsen om en blondine, en sjover og et glasbord :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

Koen.

Buito skriver:

Så skal du spise mere havregryn (kommentar fra Aksel)... Og bestille endnu en tid hos lægen/vagtlægen/skadestuen.. For du vil helt klart få en knæskade oveni den røvfuld 

han kan få samme tur Jeg behøver ikke bestille tid deroppe, vi er skisme da snart VIP med alle vores besøg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

SussieThyssen

lillespurv20 skriver:

Hihi tror hun snart er hærdet med alle hendes skader Hun er en rigtig "drenge-pige"

Hehe..ligesom min den ældste

Anmeld

3. februar 2011

Koen.

SussieThyssen skriver:

Hehe..ligesom min den ældste

Anmeld

3. februar 2011

CiSo

HAHAHA, aiiiii hvor lyder det altså bare for sjovt!!   

- åhh jeg kunne ikke lade vær med at grine! Men det er jo også svært at vide at den glasplade var lige der. Dejlig datter du har.

Anmeld

3. februar 2011

Koen.

sophieamalia skriver:

HAHAHA, aiiiii hvor lyder det altså bare for sjovt!!   

- åhh jeg kunne ikke lade vær med at grine! Men det er jo også svært at vide at den glasplade var lige der. Dejlig datter du har.

vi var os bare helt flade af grin for det så så sjovt ud Det kan godt være hun kun er næsten 10 mdr og ikke kan snakke men så laver hun så mange andre sjove ting hhihi

Anmeld

3. februar 2011

CiSo

lillespurv20 skriver:

vi var os bare helt flade af grin for det så så sjovt ud Det kan godt være hun kun er næsten 10 mdr og ikke kan snakke men så laver hun så mange andre sjove ting hhihi

ja, uanset hvilken alder de har.. så kan de noget der kan smelte og noget der kan få folk til at grine! Cilas kan ikke så meget, men han kan lave de mærkeligste ansigter, til stor morskab for alle andre!  

Anmeld

3. februar 2011

Koen.

sophieamalia skriver:

ja, uanset hvilken alder de har.. så kan de noget der kan smelte og noget der kan få folk til at grine! Cilas kan ikke så meget, men han kan lave de mærkeligste ansigter, til stor morskab for alle andre!  

ih ja, de første smil ovs. man får mange sjove billeder

Anmeld

1. juli 2012

Janni.

Jeg ved denne tråd er gammel, men jeg kan nu stadig grine af den.. Så den fortjener lgige en opper.

Det bedste er jo at Lærke ligner sig selv på det punkt. 

Anmeld

1. juli 2012

B&J

Åhh nej nej nej lille lærke mus da hihihihihihiih tror det har set sååå sjovt ud øv i ikke filmede det hihihihihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.