vitsen om en blondine, en sjover og et glasbord :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.676 visninger
18 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

Koen.

Det er som sådan ikke et guldkorn, for min datter snakker ikke rigtigt Men vi kender vist alle vittigheden om en mand og en blondine, manden hiver tisseren frem under et glasbord og blondinen knalder hovedet i bordet!

Min datter lavede noget lignede i dag vi skal spise med hende far og han vil lige drille hende lidt mens de sidder ved mit glasbord og venter på maden:

Far: køre fingrene frem og tilbage under glaspladen
Lærke: BOING og BANG knalder hovedet ned i bordet for at tage en bid af fares hånd

Ihh vi var færdige af grin og Lærke græder slet ikke men kigger fornærmet på mor og far der triller rundt af grin med blondine vittigheden kørende i tankerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

roenlund

3. februar 2011

Koen.

3. februar 2011

Janni.

lillespurv20 skriver:

Det er som sådan ikke et guldkorn, for min datter snakker ikke rigtigt Men vi kender vist alle vittigheden om en mand og en blondine, manden hiver tisseren frem under et glasbord og blondinen knalder hovedet i bordet!

Min datter lavede noget lignede i dag vi skal spise med hende far og han vil lige drille hende lidt mens de sidder ved mit glasbord og venter på maden:

Far: køre fingrene frem og tilbage under glaspladen
Lærke: BOING og BANG knalder hovedet ned i bordet for at tage en bid af fares hånd

Ihh vi var færdige af grin og Lærke græder slet ikke men kigger fornærmet på mor og far der triller rundt af grin med blondine vittigheden kørende i tankerne

Ha ha!! Den historie skal hun have når hun skal konfirmeres, husk lige at notere den søs 

Anmeld

3. februar 2011

Koen.

Buito skriver:

Ha ha!! Den historie skal hun have når hun skal konfirmeres, husk lige at notere den søs 

ja, ahrmen der må være en blondine gemt i den tøs, fuuuuck det var sjovt så så tydelig den vits for mig, for det sagde bare slam og så havde hun prøvet at bide igennem bordet

Anmeld

3. februar 2011

Janni.

lillespurv20 skriver:

ja, ahrmen der må være en blondine gemt i den tøs, fuuuuck det var sjovt så så tydelig den vits for mig, for det sagde bare slam og så havde hun prøvet at bide igennem bordet

Så er det ikke nu jeg skal skrive.... "æblet falder ikke langt fra stammen"??? 

hi hi ha ha uhhh jeg må LE HØJTLYDT.... Mega grineren 

Anmeld

3. februar 2011

Koen.

Buito skriver:

Så er det ikke nu jeg skal skrive.... "æblet falder ikke langt fra stammen"??? 

hi hi ha ha uhhh jeg må LE HØJTLYDT.... Mega grineren 

HOV HOV søs nu er du skisme flabet igen du kommer snart over knæet og får en rumpefuld

Anmeld

3. februar 2011

SussieThyssen

ROFL.

Men godt hun ikke slog sig

Anmeld

3. februar 2011

Janni.

lillespurv20 skriver:

HOV HOV søs nu er du skisme flabet igen du kommer snart over knæet og får en rumpefuld

Så skal du spise mere havregryn (kommentar fra Aksel)... Og bestille endnu en tid hos lægen/vagtlægen/skadestuen.. For du vil helt klart få en knæskade oveni den røvfuld 

Anmeld

3. februar 2011

Koen.

SussieThyssen skriver:

ROFL.

Men godt hun ikke slog sig

Hihi tror hun snart er hærdet med alle hendes skader Hun er en rigtig "drenge-pige"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.