Ja, desværre kom vi her til!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

Laulund87

Puha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

twinboys

Åhhh mit hjerte græder...

Det gør mig ondt at læse...

Majbritt

Anmeld

3. februar 2011

Mormilla

Ej det er jeg ked af at høre!

Anmeld

3. februar 2011

Sof

Tusind tak 

Mit hjerte græder og skriger af smerte og kan specielt mærke det efter Silje er blevet puttet og jeg ikke behøver være stærk mere

Glæder mig bare til efter udskrabningen i morgen hvor det er helt slut, synes det værste lige nu er at vide at jeg har en død baby i maven lige nu, det kan jeg slet ikke holde ud 

Anmeld

6. februar 2011

Najsen86

Ej hvor frygteligt.. du får lige en kæmpe krammer herfra

Anmeld

6. februar 2011

LotteN

Det er jeg godt nok ked af at høre..

Anmeld

6. februar 2011

Lou87

Sof skriver:

https://www.baby.dk/Users/View.aspx?UserID=13633 og jeg var til scanning med prinsessen i dag, da hun jo selvfølgelig skulle have lov til at se babyen. Men scanningen gik desværre ikke som forventet og spunken i maven er desværre død. Vi blev meget chokerede og kede, da vi får mindre end 2 uger siden var til scanning med fint hjerteblink og det hele, men den er så gået til efter det. 

Jeg skal til udskrabning i morgen og Silje skal heldigvis være ved sin far i weekenden, så det er nu meget rart.

Efter en god snak med personalet på Riget, så fik vi det bedre. Vi er begge to okay og har fået grønt lys til at prøve igen så snart jeg er færdig med at bløde efter udskrabningen, og det har vi så tænkt os.

Det er selvfølgelig hårdt, men vi er fattede og er lettede over at det er sket nu og ikke først når jeg var længere henne, så nu er det bare op på hesten igen og så håber vi at næste gang går bedre og at vi ikke skal vente så længe før der er bid igen.

Knus fra os! Triste, men okay 

Kunne ikk læse og gå uden li at give en krammer
Og sige hvor tager i det bare flot

Held og lykke med næste forsøg

Anmeld

6. februar 2011

birthee

Det er jeg rigtig ked af at høre!!! Stort kram herfra...

Anmeld

6. februar 2011

Sof

Tusind tak 

Vi har nu ikke taget det flot hele vejen igennem, vi har skam grædt, skreget, bandet og svovlet og synes det hele var røv uretfærdigt, men det får vi jo desværre ikke vores bebs tilbage af, så vi blev enige om at det som par havde gjort os stærkere og vi nu var klar til at det skulle være planlagt forsøg på at få en bebs, så det er nu skudt igang og så håber vi at den bliver i maven og også gerne over tid, bare den bliver derinde og er sund og rask

Men det var hårdt, ingen tvivl om det og jeg ønsker det ikke for min værste fjende, for det var mit livs største sorg, smerte og frustration og for første gang i mit liv overvejede jeg et split sekund om det seriøst kunne passe at jeg skulle så meget dårligt igennem, men alligevel er mit motto også at det man ikke dør af, det gør en stærkere og det motto har jeg jo af en grund, så vi er blevet stærkere og som par er vi vokset en hel del og vi er slet ikke i tvivl om at det rigtige for os er at prøve igen med det samme og håbe at den er der lige så hurtigt igen, og så må jeg bare passe endnu bedre på mig selv og bebsen næste gang 

Anmeld

6. februar 2011

Dot D

Bliver altid lidt ked af det, når jeg læser sådan noget. Bagefter tænker jeg så på jer, der står i det, og hvor har jeg ondt af jer, så sørgeligt. Jeg er glad for at høre, at I holder humøret oppe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.