Tusind tak 
Vi har nu ikke taget det flot hele vejen igennem, vi har skam grædt, skreget, bandet og svovlet og synes det hele var røv uretfærdigt, men det får vi jo desværre ikke vores bebs tilbage af, så vi blev enige om at det som par havde gjort os stærkere og vi nu var klar til at det skulle være planlagt forsøg på at få en bebs, så det er nu skudt igang og så håber vi at den bliver i maven og også gerne over tid, bare den bliver derinde og er sund og rask 
Men det var hårdt, ingen tvivl om det og jeg ønsker det ikke for min værste fjende, for det var mit livs største sorg, smerte og frustration og for første gang i mit liv overvejede jeg et split sekund om det seriøst kunne passe at jeg skulle så meget dårligt igennem, men alligevel er mit motto også at det man ikke dør af, det gør en stærkere og det motto har jeg jo af en grund, så vi er blevet stærkere og som par er vi vokset en hel del og vi er slet ikke i tvivl om at det rigtige for os er at prøve igen med det samme og håbe at den er der lige så hurtigt igen, og så må jeg bare passe endnu bedre på mig selv og bebsen næste gang 
Anmeld