Ja, desværre kom vi her til!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.682 visninger
22 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

Sof

https://www.baby.dk/Users/View.aspx?UserID=13633 og jeg var til scanning med prinsessen i dag, da hun jo selvfølgelig skulle have lov til at se babyen. Men scanningen gik desværre ikke som forventet og spunken i maven er desværre død. Vi blev meget chokerede og kede, da vi får mindre end 2 uger siden var til scanning med fint hjerteblink og det hele, men den er så gået til efter det. 

Jeg skal til udskrabning i morgen og Silje skal heldigvis være ved sin far i weekenden, så det er nu meget rart.

Efter en god snak med personalet på Riget, så fik vi det bedre. Vi er begge to okay og har fået grønt lys til at prøve igen så snart jeg er færdig med at bløde efter udskrabningen, og det har vi så tænkt os.

Det er selvfølgelig hårdt, men vi er fattede og er lettede over at det er sket nu og ikke først når jeg var længere henne, så nu er det bare op på hesten igen og så håber vi at næste gang går bedre og at vi ikke skal vente så længe før der er bid igen.

Knus fra os! Triste, men okay 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Manakauapo

Åhh nej da. Hvor er det en trist nyhed at få!  Føler virkelig med jer!

Anmeld

3. februar 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Hvor er det trist  Føler med jer og i får et kæmpe herfra

Anmeld

3. februar 2011

otlitrom

Åh nej! Hvor er det trist!

Det gør mig ondt at læse!

Anmeld

3. februar 2011

Malthesmoar

Sof skriver:

https://www.baby.dk/Users/View.aspx?UserID=13633 og jeg var til scanning med prinsessen i dag, da hun jo selvfølgelig skulle have lov til at se babyen. Men scanningen gik desværre ikke som forventet og spunken i maven er desværre død. Vi blev meget chokerede og kede, da vi får mindre end 2 uger siden var til scanning med fint hjerteblink og det hele, men den er så gået til efter det. 

Jeg skal til udskrabning i morgen og Silje skal heldigvis være ved sin far i weekenden, så det er nu meget rart.

Efter en god snak med personalet på Riget, så fik vi det bedre. Vi er begge to okay og har fået grønt lys til at prøve igen så snart jeg er færdig med at bløde efter udskrabningen, og det har vi så tænkt os.

Det er selvfølgelig hårdt, men vi er fattede og er lettede over at det er sket nu og ikke først når jeg var længere henne, så nu er det bare op på hesten igen og så håber vi at næste gang går bedre og at vi ikke skal vente så længe før der er bid igen.

Pyha, hvor langt var du henne?

Anmeld

3. februar 2011

Sof

Tusind tak 

Jeg skulle have været 10+4 i dag, men scanningen sagde 9+! Kan ikke huske præcis hvad, det hele er sådan lidt tåget!

Anmeld

3. februar 2011

SussieThyssen

Sof skriver:

Et stort trøsteknus herfra.
Men godt I holder humøret højt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. februar 2011

Sofia

Det gør mig rigtig ondt at læse.

Anmeld

3. februar 2011

1977

Profilbillede for 1977
det er ikke sjovt at miste. Knus herfra

Anmeld

3. februar 2011

Sof

Tusind tak alle sammen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.