den ultimative afvisning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. september 2008

Plysbjørnen

fra ens egen datter... Må absolut være når man vil give hende et kys på kinden og næsten kravler om på hendes fars ryg for at komme væk fra en... Eller når far har hentet hende ned fra hendes eftermiddagslur, og kommer hen med hende og barnet stikker i et skrig af den anden verden... Kors hvor man bare føler sig elendigt til mode når sådan noget sker:'(... Sidder lidt og frygter hvordan det mon kommer til at gå når lillebror kommer til verden når hun allerede nu begynder at afvise mig... Betina:(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2008

Rasmine

Nyd det dog, Trolden.
Det vender igen!

JEG nyder sgu at Rasmus for tiden er Fars dreng.
Lækkert, lækkert.
:$

Anmeld

23. september 2008

bette

det har jeg også prøvet.. især det med kysset.. så stikker mikkel for det meste også af, med mindre han selv kommer for at blive nusset, krammet og kysset..

har også prøvet at han blev ked når han kom over til mig.. og at han hellere ville have dp til at trøste ham end hans egen mor..
men jeg griner bare af det..

de små prut er jo ved at hitte ud af verden lige nu.. sådan er det jo bare.

fang hende og mys hende.. og sig HA jeg fangede dig!!!!!

hehe stjæl dig til kysset. haha(L)

Anmeld

23. september 2008

linemus

Det kender jeg. Signe er også sådan. Hun vil bare allerhelst være hos far, og hvis hun kan vælge, hvem der skal putte hende, så vinder han klart.

Det gjorde da ondt lige i starten - især fordi det altid har været mig, der har puttet hende indtil for nylig, altid været mig, der har stået på pinde for at gøre hende tilfreds, når hun har fået sine flip kl. lort om natten. Men så er det heller ikke værre, for det er faktisk rart engang imellem, ikke at være den der skal være på. Jeg har hende jo stadig meget, når Kasper ikke lige er her.

Og så har jeg selvfølgelig også Nanna og Sebastian, så mit behov af mys og kram skal nok blive dækket (L)

Knus Line

Anmeld

24. september 2008

Anja

Det bølger op og ned hele tiden - nogle gange er det en selv, der er hittet andre gange faderen - sådan tror jeg bare det er og skulle hilse at sige, at det fortsætter altså mange år frem i tiden. Jonas har i al fald perioder, hvor det enten er mig eller manden der hjælpe ham, læse godnathistorier osv. Tror det er ganske naturligt og lægger ikke rigtigt noget i det :)

Anmeld

24. september 2008

Tynen

Kender det!!
Oplevde faktisk noget lignende i går da vi var til babygymnastik.

Vi lavede den der: Jeg gik mig over sø og skulle så lege at man var kommet til krammeland.
Da jeg ville kramme Stella stikker hun i det vildeste hyl og vrider og drejer sig for at komme væk - ARGH!
Og så lige i offentligheden :$

Anmeld

24. september 2008

Rasmine

Tynen skriver:

Kender det!!

Vi lavede den der: Jeg gik mig over sø og skulle så lege at man var kommet til krammeland.
Da jeg ville kramme Stella stikker hun i det vildeste hyl og vrider og drejer sig for at komme væk - ARGH!

Hahahahahhahah, så ser man Trynen stå der, helt fortabt.

Anmeld

24. september 2008

Tynen

Mebach skriver:

Tynen skriver:

Kender det!!

Med skulende blikke og løftede øjenbryn mod sig 8(

Anmeld

24. september 2008

Plysbjørnen

Tynen skriver:

Kender det!!

Så er det man bare ønsker sig et meget stort musehul lige i nærheden til at kravle i...

Men er da glad for at det ikke kun er mig der oplever det, selv om det da er meget hårdt især fordi det aldrig er sket før...

Betina

Anmeld

24. september 2008

Rasmine

Tynen skriver:

Mebach skriver:

Tynen skriver:

Kender det!!

Med skulende blikke og løftede øjenbryn mod sig 8(

Pyha ja, "hvad mon alle andre dog tænker."
:S

Come on...
:P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.