Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, jeg har lånt sådan en form og jeg ved ikke, om den skal smørres først ligesom de andre eller kan den bare bruges sådan? Det ville være dejligt at spare lidt tid Tak!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg smørrer altid med lidt blødt smør, når jeg bruger siliconeforme
Øv Tak for hjælpen, så må jeg i gang!
Du kan jo selvfølgelig bare lade være. Men syntes det bliver bedst af, at man smørrer formen
Valkyrien skriver: Du kan jo selvfølgelig bare lade være. Men syntes det bliver bedst af, at man smørrer formen
Jo tak, det har jeg gjord nu. Jeg har smurgt den med olie og så med noget mel på. Den skal lykkes, for den skal blive til min søns føds. i morgen og jeg gider ikke last minute panik, fordi kagen gik i stykker, da den skulle ud af formen! Jeg håber, at den bliver god! Så kan jeg vise jer min kage
Cris skriver: Jo tak, det har jeg gjord nu. Jeg har smurgt den med olie og så med noget mel på. Den skal lykkes, for den skal blive til min søns føds. i morgen og jeg gider ikke last minute panik, fordi kagen gik i stykker, da den skulle ud af formen! Jeg håber, at den bliver god! Så kan jeg vise jer min kage
Jeg glæder mig til at se resultatet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128