Hej piger
Er der nogen af jeres børn der først har fået tænder sent? Jeg spørg fordi min datter er 9 måneder og stadigvæk ikke har fået nogen tænder. Jeg har det fint med, at hun ikke har fået nogen endnu da jeg stadigvæk ammer hende 2 gange om dagen. Det betyder ikke noget for hende, at hun ikke har fået nogen tænder. Hun spiser fint rigtig mad også rugbrødsmader og andet. Min mor arbejder hos en tandlæge og hun siger, at det kun er fint hun ikke har fået tænder endnu og at jo længere der gå jo bedre fordi så får hun også de blivende tænder senere.
Den eneste grund til, at jeg går og tænker over det er, at min datter har en kusine der er 6 uger yngre og hun har lige fået den 5. tand. Så hele min svigerfamilie kan jo ikke forstå, at min datter ikke har fået nogen endnu. Hver gang vi er sammen spørg de om hun har fået tænder og siger at kusinen jo har tænder. Det gør mig faktisk lidt ked af det, for den måde de siger det på lyder det bare som om min datter er bagud. Jeg fik selv min første tand sent, så det har hun jo nok arvet.
Tak fordi du læste med og undskyld det blev lidt langt.
Anmeld