Undskyld I bliver spammet lidt i disse dage, men jeg keder mig lidt... Skulle aldrig have pudset vinduer i tirsdags, for jeg kan slet ikke gå i dag og kunne heller ikke igår... Så jeg får læst ALT på baby... 
Nåh, men ville egentlig bare spørge Jer, om I reder sengen/vuggen/liften inden I har født? Barnevognen kommer ikke hjem her hos os, men det er vidst pga. flere ting?! Dels har vi faktisk ikke plads herhjemme hvis jeg skal være helt ærlig, dels fornemmede jeg min mors glæde over at må hente den, og aflevere når barnebarnet har set dagens lys, og dels har vi et par "gammeldagse" bedsteforældre som jeg ikke gad diskutere med 
Men altså - kan jeg ikke godt rede tremmesengen, (og liften hvis den havde været her) så det står klar når vi kommer hjem? Han skal jo ikke sove på værelest (tremmesengen) lige til en start, men i liften, det ser bare så ufærdigt ud, når der bare ligger madrasser i plastic inde i sengen 
Jeg er egentlig ikke overtroisk, men jeg er realist! Fx vil jeg gerne lave dåbsindbydelser selv, og har jo principielt masser af tid nu... men hvis nu ... Så nej, dét er udelukket...
Solskinshilsner her fra Jylland!
Anmeld