Bør jeg overgive mig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

Valle81

MHK skriver:

Hehe, hvor pudsigt. Hende har jeg gået i 9. klasse sammen med 

Ej hvor sjovt:0)

Det må have været på Nordre skole??

Ej hvor sjovt.

Jamen hun har ingen børn, arbejder som chef for kasselinie i et supermarked og bor med sin kæreste:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

132319

Valle81 skriver:

Ej hvor sjovt:0)

Det må have været på Nordre skole??

Ej hvor sjovt.

Jamen hun har ingen børn, arbejder som chef for kasselinie i et supermarked og bor med sin kæreste:0)

Nej, Hald Ege. Der rykkede hun jo ud i 9. 

Jeg så hende forrige år, til vores 10 års jubilæum, rigtig hyggelig aften 

Anmeld

3. februar 2011

Mumto3

MHK skriver:

... Til grødhelvedet? 

Min datter bliver 5 måneder den 13. og er født 3 uger (og én dag ) før termin.

Hun har helt fra start haft en ret sart mave, så derfor ville jeg allerhelst gerne vente med grød og den slags til hun er 6 måneder (også lidt fordi det simpelthen er så besværligt )

Nå, men sagen er den at den lille dame nægter at sove om dagen  Hun har de sidste to dage sovet 2 x 45 min og så lige 10 min hist og her når hun falder i søvn ved brystet. 

Udover det, vågner hun 5-6 gange i løbet af natten og vil have mad og jeg har bare ikke mælk nok til at hun vil spise hele tiden 

Hun er glad og veltilpas (med et snært af hidsigt temperament ) og vokser vist også fint nok, det er længe siden jeg har fået hende vejet, dog.

Hvad vil I mene? Er det på tide at gå i gang med grøden og i så fald hvor meget / hvor ofte?

Jeg ved godt at jeg kan tale med min SP om det, men det er altid rart at få flere meninger om samme sag -Jeg vil jo allerhelst fortsætte med at amme fuldt ud en måneds tid endnu 

Du skriver det jo selv! Du vil helst fortsætte med at amme, så det synes jeg da klart du skal gøre. Det er en skrøne at børn begydner at sove bedre af at få grød! Kender nogle hvor det faldt sammen med at de startede på grød og begyndte at sove bedre, men kender sandelig ogås mange, der begyndte på grød UDEN at børnene sov bedre af den grund, og som bagefter forstød at de ikke bare havde fortsat med at amme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.