øv at hente sådan et barn fra dp af...skide vred og slet ikke til at snakke med :'(
jeg har fået så mange skæld ud at i slet ikke vil tro på det!
først gik det egentlig meget godt, lige til hun skulle sættes i autostolen...så sprang proppen da lige oven ud af hendes hjerne...og hun skreg som om jeg havde banket hende!
da så vi kom hjem var farmor og farfar her, så var alt jo godt, for farmor gider stå på hovedet for tif!
men da hun hørte de sagde farvel...ja så gik det igen galt, hun hylede og skreg...well, så lå jeg mig ind på hendes værelse, for at se om hun ikke kunne falde lidt til ro, og da hun så fik øje på hendes gyngehest, og ikke kunne komme op på den, ja så var helvede hedt...hun blev så løftet op, men gled efterhånden ud til siden, og da jeg ville rette på hende, så knækkede filmen bare totalt for hende...hun skreg sådan at der slet ikke kom nogen lyde ud af hende...stemmen var så højt skruet op at den var helt væk (?)
shit jeg kiggede da godt nok lidt underligt på hende...så vred har jeg lige godt ikke set hende før...ikke jeg kan mindes!
så fandt jeg sgu kameraet...og christ et skrigeri jeg havde, nogen har ihvertfald pisset på hendes sukkermad, det er helt sikkert!
http://i33.tinypic.com/jjwoc5.jpg
så hev jeg hende sgu ud til bordet,lavede en portion havregrød til hende...og hun åd, først en voksenportion havregrød, så en portion yughurt, en halv banan, og 8 vindruer...20 min. senere spiste hun et kvart pitabrød, og tre stykker stegt kylling (godt nok små stykker)
og så drak hun et glas mælk...shit mand hun har jo været møghamrende sulten det bette pus :$ men vreden stoppede ikke, så hun fik en tør numse, natdragt på, og så godnat, og klokken halv syv snorkede hun...
hvad pokker går der lige af hende...sådan kender jeg hende slet ikke, hun har aldrig skreget sådan før, og da heller aldrig ædt så voldsomt før...(?)
måske var det puperteten der ramte os hårdt i dag
Anmeld