tinypic....???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

808 visninger
16 svar
0 synes godt om
23. september 2008

Loggidut

hvordan gør i lige det...jeg mener...ikke oploader, men altså, når man har oploaded noget, hvor fanden ligger det sig så henne?

og hvem ejer pludselig rettighederne over billederne...kan alle idioter så bare se ens billeder, eller forsvinder de igen...

jeg vil mega gerne vide lidt om det, inden jeg lige oploader min ballarina af en datter!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2008

Susan1978

aner slet ik hvad du snakker om?

Anmeld

23. september 2008

BellaT

Ja, det har jeg også tænkt over. Man logger sig jo hverken ind eller ud. Lukker bare siden ned når man er færdig. Hvor forsvinder ens billeder så hen? Og hvem ejer dem?

Anmeld

24. september 2008

Loggidut

Susan1978 skriver:

aner slet ik hvad du snakker om?

tinypic.com, mener jeg den hedder...man kan oploade sine billeder så man f.eks hurtigt kan smide dem i et indlæg herinde...

man kan oploade videoer, og billeder, ja måske også dokumenter...men ? er så hvem der ejer de ting bagefter`?

Anmeld

24. september 2008

linemus

Hvis man læser det med småt... "TinyPic does not claim any ownership rights in the text, files, images, photos, video, sounds, musical works, works of authorship, applications, or any other materials (collectively, "Content") that you post on or through the TinyPic Services. By displaying or publishing ("posting") any Content on or through the TinyPic Services, you hereby grant to TinyPic and other users a non-exclusive, fully paid and royalty-free, worldwide, limited license to use, modify, delete from, add to, publicly perform, publicly display, reproduce and translate such Content, including without limitation distributing part or all of the Site in any media formats through any media channels." Så de ejer ikke dine fotos, men alle har lov til at bruge dem, hvor de vil... Hvor de ligger? Så vidt jeg kan se, forsvinder de ikke, men bliver samlet i en stor database med andres fotos, og man kan så gå ind og søge på billeder efter "tags" - ord, man har givet billedet, da man upload'ede det. En stor fælles billeddatabase. Jeg ville ikke gøre det. - Line

Anmeld

24. september 2008

Anja

Nu har jeg da helt skidt med at jeg brugte det da jeg uploadede billeder af Elias - nyfødt til 1 år :-o

Vil da ikke have billeder af mit barn liggende frit på nettet !! Gør det aldrig igen ... :S

Anmeld

24. september 2008

Loggidut

næææ sidder da egentlig også med en underlig smag i munden...jeg har heldigvis aldrig døbt mine billeder...så mon nogen kan finde dem igen?

Anmeld

24. september 2008

linemus

Fandt lige den her:

How do I delete an image or video?

If you are a member, sign in, go to Your Stuff, select the media you want to delete, and click Delete. See Members: Delete Images & Videos.

If you are not a member, you cannot delete images or videos.

Anmeld

24. september 2008

Rasmine

Loggi, ved godt du ik gider høre om det, men hvorfor bruger du ikke Fb?
Der er der kun dem som du har godkendt, som kan se billederne, hvis dine settings altså er rigtige.

Ja ja, fb har tilladelse til at bruge dine billeder, hvis de vil, men hvad dælan skulle de dog med billeder af Tif?

Anmeld

24. september 2008

Loggidut

ok...og koster det så mon noget at være member hos dem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.