Hvilke navne passer til Camille?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Fregne

Hmm, det er også svært....Der er så mange fine navne.   Behøver det er at passe sammen??? Hvad med  Melissa, Mejse, Filippa, Emilie osv...Jeg kunne blive ved uendelighed. ...

Hvis vi havde fået en dreng, skulle han havde heddet Noah...Er også vild med navnet William...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Mulse-mor

Lunae skriver:

Alle pigenavnene har vi på listen, undtagen Cecilie! Vi må tænke ret ens leander og Sander har vi også på listen! Tusind tak for svar

Ej det er da meget sjovt. Ja vi må da tænke ens ellers er det bare de navne der passer bedst til Camille.

Anmeld

23. februar 2011

bobber

Althea

Anmeld

13. april 2011

Lunae

bobber skriver:

Althea

Althea har jeg faktisk ikke hørt nogen der hedder - det er vidst lige tanden for specielt til mig, men tak for bud

Anmeld

13. april 2011

Drømme

Hvad med Nele eller Nela ?

Anmeld

13. april 2011

Mor til Mike

Lunae skriver:

Vores datter hedder Camille! Det valgte manden, fordi han synes det var flot nu er vi begyndt at tale om hvad vores (forhåbentlig) kommende børn skal hedde altså bare sådan for spas! men jeg synes det er hammersvært! Jeg kender ikke rigtig så meget til navnet Camille - er det nyt eller gammelt, moderne eller ik!? Hvilke navne synes i kunne passe til Camille? HJÆLP TØSER

Camille - Cecilie.

Camille - Mathilde.

Camille - Linea.

Camille - Sofie.

Camille - Melissa.

Anmeld

13. april 2011

Mor til Mike

Drømme skriver:

Hvad med Nele eller Nela ?

Er det ikke hundenavne? min ene hund hedder Nela.. 

Anmeld

14. april 2011

aya-zia

mynthe

feodora

Anmeld

14. april 2011

Drømme

Misselbek skriver:

Er det ikke hundenavne? min ene hund hedder Nela.. 

GIk på efterskole med en der hedder Nele, og synes faktisk det er et rigtigt sødt navn

Anmeld

17. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Lunae skriver:

Måske skulle jeg lige tilføje, at jeg er ret vild med lange navne! I hvert fald skal navnet være på minimum 5 bogstaver og så skal det helst ikke starte med L, S eller C!

Tak for alle svarene og skriv gerne flere

Camille & Roselin/Roselinn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.