Hvilke navne passer til Camille?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Lunae

Sofia skriver:

Jeg synes ikke de sådan helt klassisk gamle danske navne passer så godt til Camille. Camille er yndigt og fint, synes det passer flot sammen med Rosa, Olivia, Philip!

Olivia er også et skønt navn - det ryger os lige på listen tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Lunae

Mulse-mor skriver:

navne der passer Til Camille:

Pigenavne:

Cecilie, Marie, Sofie, Mathilde, Katrine, Caroline

Drengenavne:

Markus, Kasper, Jonathan, Mikkel, Christian, Leander, Sander

Alle pigenavnene har vi på listen, undtagen Cecilie! Vi må tænke ret ens leander og Sander har vi også på listen! Tusind tak for svar

Anmeld

18. februar 2011

Rosa

Lunae skriver:

Sådan kan det gå ej faktisk virkelig skønt navn!

Ja, det er så! Og det passer godt til Camille, ligesom Merian - det er også et virkelig smukt plantenavn 

Anmeld

18. februar 2011

Lunae

Rosa skriver:

Ja, det er så! Og det passer godt til Camille, ligesom Merian - det er også et virkelig smukt plantenavn 

Ja, det er også super flot, men min mor hedder Marian og jeg synes det ligger lidt for tæt på hinanden

Anmeld

18. februar 2011

mor_sabina

Herhjemme hedder begge vores drenge noget med dobbelt l i midten og på den måde passer de sammen. Phillip og Jullian. Hvis Jullian var blevet en pige skulle han hedde Smilla eller Mollie

Anmeld

18. februar 2011

Rosa

Lunae skriver:

Ja, det er også super flot, men min mor hedder Marian og jeg synes det ligger lidt for tæt på hinanden

Ja, det kan jeg godt se, den er for tæt... Hvad ville du helst selv have at hun skulle hedde?

Anmeld

18. februar 2011

Lunae

Rosa skriver:

Ja, det kan jeg godt se, den er for tæt... Hvad ville du helst selv have at hun skulle hedde?

Nu ved jeg jo ikke om det bliver en pige eller en dreng og der er sikkert også et par år endnu men altså, jeg er rigtig glad for navnet Johanne eller måske frida! Mynthe er helt sikkert også en favorit eller måske filucca! Drengenavne er jeg ret vild med laurits og villads!
Men synes faktisk Camille er et dumt navn - det passer ikke naturligt til andre navne, hvis man kan sige det sådan

Anmeld

18. februar 2011

Lunae

mor_sabina skriver:

Herhjemme hedder begge vores drenge noget med dobbelt l i midten og på den måde passer de sammen. Phillip og Jullian. Hvis Jullian var blevet en pige skulle han hedde Smilla eller Mollie

Jeg er også vild med navnet mollie jeg har faktisk også tænkt på det med dobbeltbogstaver eller måske bare, At alle navnene blev på 7 bogstaver

Anmeld

18. februar 2011

mor_sabina

Lunae skriver:

Jeg er også vild med navnet mollie jeg har faktisk også tænkt på det med dobbeltbogstaver eller måske bare, At alle navnene blev på 7 bogstaver

Ja det var også en ide Er simpelthen vild med det navn og får jeg nogensinde en pige så VIL jeg bestemme hun skal hedde Mollie

Anmeld

18. februar 2011

Julymama

Lunae skriver:

Vores datter hedder Camille! Det valgte manden, fordi han synes det var flot nu er vi begyndt at tale om hvad vores (forhåbentlig) kommende børn skal hedde altså bare sådan for spas! men jeg synes det er hammersvært! Jeg kender ikke rigtig så meget til navnet Camille - er det nyt eller gammelt, moderne eller ik!? Hvilke navne synes i kunne passe til Camille? HJÆLP TØSER

Camille og Thea .. eller Camille og Nicklas 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.