nå piger...er det mon i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2008

ka li ja

hello jeg er her på mortens tlf... gad ikke lige hentr com. så jeg er langsom i dag.... men er her lidt. han har lånt en syg fikm vi skal se. så håber der er en lækker fyr med i det mindste!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2008

Tynen

ka li ja skriver:

hello jeg er her på mortens tlf... gad ikke lige hentr com. så jeg er langsom i dag.... men er her lidt. han har lånt en syg fikm vi skal se. så håber der er en lækker fyr med i det mindste!!

Hvad er det mon for en film?
Me so asian eller Megamelonerne 8? ;)

Anmeld

23. september 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] hello jeg er her på mortens tlf... gad ikke lige hentr com. så jeg er langsom i dag.... men er her lidt. han har lånt en syg fikm vi skal se. så håber der er en lækker fyr med i det mindste!! [/citat] Hvad er det mon for en film? Me so asian eller Megamelonerne 8? ;)[/citat] Tja Tynen, næste gang Lars skal vælge P-film i BB'ern, så ved han da hvilken han film han skal vælge hvor [f]du[/f] ikke er med. (Og det ikke Asian filmen) :P

Anmeld

23. september 2008

ka li ja

nej desværre tunen. ingen af de nævnte! den hedder vantidge points.... måske stavet lidt anderledes på coveret ;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.