De skønneste drengenavne..???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

Happiness

oerbaek skriver:

Jeg har 2 drenge og de hedder Kristoffer og Mathias så det er da hit navne her hjemme

Vi venter en dreng mere og kan ikke blive enige om endnu et navn så jeg følger lige med her

Er også vild med kristoffer. Må jeg fremlægge for manden. Mathias vil han ik gå med til.... Har en MEGET kræsen kæreste. Han har stort set nedlagt veto på allle navne....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Musen5

Her får du så navnene på mine 2 måske 3 drenge

Dem der er udenfor maven hedder Benjamin og Gabriel Kian og den der gemmer sig i mavsen skal hedde Tristan hvis det bliver en dreng.

/Mette 15+3

Anmeld

2. februar 2011

Vial

Herhjemme har jeg en skøn lille Alvin (og en Viola, men det er en hel anden sag jo).

Anmeld

2. februar 2011

Happiness

Pallemor skriver:

Marco <3

Doran <3

Miljan

Skønne navne :-) Marco er desværre brugt af en god ven

Anmeld

2. februar 2011

Maalene

MaybeMe skriver:

Tobias må jeg foreslå til manden. De andre har han nedlagt veto på....... Elsker ellers navnet Elias!

Haha - det lyder til du har samme kamp med manden, som jeg kommer til at få med min

Jaaa, det er sååå fint - elsker også Silas, men tror jeg kommer til at kæmpe lidt for det

Anmeld

2. februar 2011

henh01

James er også et sødt navn

Anmeld

2. februar 2011

Happiness

henh01 skriver:

Griner.. Han tænker måske på navnet Naomi.. Hvilket også er et meget meget skønt pigenavn

Jeg er vild med navnet Valdemar, men det er på top listerne.. Ellers er der navne som: Calle, Elliot, Elias, Carl-Emil osv

Carl-emil er super sødt, men en bekendt har lige døbt sin søn det... Og Elias vil han på ingen måde gå med til Rigtig øv når man har forelsket sig i det navn...

Anmeld

2. februar 2011

oerbaek

MaybeMe skriver:

Er også vild med kristoffer. Må jeg fremlægge for manden. Mathias vil han ik gå med til.... Har en MEGET kræsen kæreste. Han har stort set nedlagt veto på allle navne....

min mand er også enormt kræsen... han holder helt fast på at den i mavsen skal hedde Jacob og vil slet ikke høre på andre forslag, selvom jeg syns Frederik kunne passe rigtig godt til de andre 2 navne

Anmeld

2. februar 2011

Happiness

annekarina skriver:

hej.

vores søn skal hedde Malthe, det navn kan vi godt lide...

Det navn har vi faktisk været meget inde på. Synes bare det er ved at blive et pprpulært navn, så er bange for at for mange drenge kommer til at hedde det Vil så nødig have at han skal være en Malthe plus efternavn...

Men vi overvejer det stadig meget

Anmeld

2. februar 2011

Happiness

sarahb skriver:

Isaac som min søn hedder.
Jonas hedder vores anden søn men ikke så specielt som de andre.
Atila som jeg vil ønske min mand kunne lide.
Gabriel.
Malik.
Alvin.
Vitus.

Der var en del navne jeg må foreslå ham. Malik er faktisk ret sødt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.