Anne85 skriver:
Husker jeg forkert eller var der noget med hans hørelse? Har I fået det tjekket?
Hvor er det vildt at han allerede er sårn fremme motorisk. Nynne komemr ENTEN op på strækt arm eller ligger fladt med armene og løfter numsen - hun har endnu ikke luret at man skal gøre begge ting på en gang.
Uh hvor er han dygtig at han allerede spiser rugbrød... måske man sku prøve at begynde... synes jo bare stadig hun er en lille BABY
Men hun ELSKER at sidde og hygge sig med noget at gumle på - agurk eller ristede rugbrøds stave er det foretrukne
Nynne NÆGTER desværre at ta flasken om dagen... hmm... så hun får allerede 5 skemåltider og så tre flasker (kl 19.30, 23 og en om natten) - jeg ku dælme godt snart bruge at den om natten blev skåret væk - men så synes jeg jo heller ikke hun får nok mme i døgnet
Kan hun spise grød, kan hun også spise rugbrød... Hvis du gør som følger:
Et stk rugbrød
smørbart pålæg
mælk
Smør rugbrød med pålæg, læg det på tallerken og hæld mælk udenom, og giv brøddet lidt tid til at suge det op.
Så er det nemt og spis-bart i små ryttere...
Så hvis du har tips til at spise kartoffel, så modtager jeg gerne... Det kaster han nemlig op, men spiser nemt en hel rugbrød med leverpostej.
Og og og... Han har lige fået tand nr. 3 igennem i nat, så han sov da lige 12 timer
i streg
Hans hørelse skulle virke upåklageligt. Og ang. hans manglede lyde- pludren, gråd og latter, så sagde ørelægen, at han nok bare ikke havde noget at sige
, så det tror vi da på. Men der er også et ret højt serviceniveau med to ældre brødre
Og snak om at være kvik motorisk, en fra mødregruppen, som er 3 dage yngre end Aslan, har kravlet med fuld fart siden 6,5 mdr
Anmeld