Ny billed rundte af babyerne :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.278 visninger
20 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

FrkLarsen

Hej tøser.

Nu synes jeg det er på tide at smide nogen nye billeder ind af vores nu STORE babyer  

Emilie bliver 6 måneder på fredag, hun vejer nu 7720g og måler ca. 68 cm.  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Anne85

Sikke da en lækekr lækker manke... jeg er død misundelig  Og hvor er hun sød i gyngen... så stor hun blir

Nynne på 6 mdr vejer vist omkring 8,5 kg og er 70 cm lang... hun har haft et par uger med astmatisk bronkitis, mellemørebetændelse mm., men nu er vi ovenpå igen  Hun er verdens gladeste lille baby og hold op hvor sker der bare meget lige nu - synes hun finder på nye tricks hver eneste dag  Så nu mangler vi bare at lære at sove om natten

Her er lidt billeder fra den sidste måneds tid

Anmeld

3. februar 2011

FrkLarsen

Anne85 skriver:

Sikke da en lækekr lækker manke... jeg er død misundelig  Og hvor er hun sød i gyngen... så stor hun blir

Nynne på 6 mdr vejer vist omkring 8,5 kg og er 70 cm lang... hun har haft et par uger med astmatisk bronkitis, mellemørebetændelse mm., men nu er vi ovenpå igen  Hun er verdens gladeste lille baby og hold op hvor sker der bare meget lige nu - synes hun finder på nye tricks hver eneste dag  Så nu mangler vi bare at lære at sove om natten

Her er lidt billeder fra den sidste måneds tid

Wooow hvor er hun blevet stor Anne!!  

Synes da også at det er tidligt hun sidder selv?  

Emilie kæmper stadig med balancen til venstre side

Emilies hårpragt er ikke så 'stor' mere, hun har slidt det meste af fra side til side, så det lidt ligner at hun har fået en tupé (staves?) på  

Anmeld

3. februar 2011

Anne85

FrkLarsen skriver:

Wooow hvor er hun blevet stor Anne!!  

Synes da også at det er tidligt hun sidder selv?  

Emilie kæmper stadig med balancen til venstre side

Emilies hårpragt er ikke så 'stor' mere, hun har slidt det meste af fra side til side, så det lidt ligner at hun har fået en tupé (staves?) på  

Hun sidder ikke uden støtte endnu... så det er begrænset hvor meget hun sidder. Dog synes jeg det er fantastisk at hun nu kan sidde i tripp trapp stolen og lege med lidt legetøj imens jeg fx laver mad elelr lignende. Men ellers synes jeg egentlig hun er blevet rigtig glad for at ligge på gulvet og lege - det er nok også sjovere nu hvor man kan trille efter sit legetøj - og at man nu kan ligge og lege med noget når man ligger på maven

Ha ha... sødt at håret sårn slides af. Jeg er dog lidt misundelig alligevel  Nynnes storebror havde det dejligste tykke hår med store proptræk krøller - men Nynne har bare sårn noget rigtig fint tyndt baby hår - sjovt at der kan være sårn en forskel - for ellers ligner de hinanden på en prik

Anmeld

3. februar 2011

FrkLarsen

Tiden flyver jo afsted!!! 

Emilie er begyndt at ligge og trille rundt på maven med arme og ben oppe i luften når hun ligger på maven, det ser SÅ muntert ud!!! Aner ikke hvorfor hun gør det, men mon ikke det er 'næste trin' i udviklingen?? 

Tripp trapp er genialt! 

Det er 14 dage siden Emilie begyndte at sidde i sådan en, og er bare SÅ glad for den!!! Dog ligger hun i leandervugge når jeg laver mad eller suser lidt rundt med støvsugeren  

Emilie har også krøller (efter mig), SÅ kært, men sjovt at dine to er så forskellige men alligevel SÅ ens!!!  

Det der genetik er sku ikke til at blive klog på  

Anmeld

3. februar 2011

NoName

Her er vi næsten som Nynne tæt på 8,5kg og 69cm lang.

Vi triller ingen steder, men har næsten fundet ud af at vi kan dreje rundt (som viserne på et ur) efter ting der ligger bag ved en.

Hun er jordens gladeste og er sjældent sur. Dog har vi lidt søvn problemer for tiden, men det har vist løst sig (håber jeg) med en større dyne og den bluse jeg har haft på hele dagen... nu må vi se 7-9-13 jeg håber på det bedste og tar en nat af gangen...

Vi har fundet ud af at vi kan side BA BAB BABAAAA dadaDABAAAaaa meget højt og hele tiden, det er meget sødt og super hyggeligt, men også lidt irreterende hvis man gerne vil se nyhederne eller noget

Sygdom har vi ikke haft noget af endnu, kun en ganske lille snotnæse.

Vi får 2 ske måltider om dagen og mme resten af dagen.

Her er lidt af min lille mus

(billedet af hende i de grønne bukser er mine som min mor har gemt)

Anmeld

3. februar 2011

Corn

Her er så Aslan... Og jeg har åbenbart ikke hel-figursbilleder liggende på com

Han er 7 måneder, 9,5 kg, 74 lang og sidder selv. Han ruller og drejer og er oppe og stå på hænder og knæ, så freden er kortfristet. Han spiser 2 gange grød, en gang rugbrød om dagen, og resten er amning. Er dog lige begyndt med lidt mere givende mellemmåltider. Han elsker at gnave i gulerødder, skorper og de der Crisp´n´wheat fra wasa.

Han sover to gange om dagen, og har indtil for en uge siden, sovet 12 timers stræk om natten, det gik desværre over efter hans vaccine

Han har to tænder i undermunden, som funker lidt for godt og de to i overmunden er næsten igennem, hvilket sikkert er grunden til, at vores nattesøvn er skredet i svinget.

Han er ikke sur og græder sjældent, og han har faktisk slet ikke rigtig haft nogen lyde, men de er ved at komme nu.

Så snart man nærmer sig med et kamera, så laver han store runde øjne og åbner munden

Men her er hans pasfoto, et fra endnu et måltid, endnu et måbende og så af mit dream-team

Anmeld

4. februar 2011

Anne85

Macaab skriver:

Her er så Aslan... Og jeg har åbenbart ikke hel-figursbilleder liggende på com

Han er 7 måneder, 9,5 kg, 74 lang og sidder selv. Han ruller og drejer og er oppe og stå på hænder og knæ, så freden er kortfristet. Han spiser 2 gange grød, en gang rugbrød om dagen, og resten er amning. Er dog lige begyndt med lidt mere givende mellemmåltider. Han elsker at gnave i gulerødder, skorper og de der Crisp´n´wheat fra wasa.

Han sover to gange om dagen, og har indtil for en uge siden, sovet 12 timers stræk om natten, det gik desværre over efter hans vaccine

Han har to tænder i undermunden, som funker lidt for godt og de to i overmunden er næsten igennem, hvilket sikkert er grunden til, at vores nattesøvn er skredet i svinget.

Han er ikke sur og græder sjældent, og han har faktisk slet ikke rigtig haft nogen lyde, men de er ved at komme nu.

Så snart man nærmer sig med et kamera, så laver han store runde øjne og åbner munden

Men her er hans pasfoto, et fra endnu et måltid, endnu et måbende og så af mit dream-team

Husker jeg forkert eller var der noget med hans hørelse? Har I fået det tjekket?

Hvor er det vildt at han allerede er sårn fremme motorisk. Nynne komemr ENTEN op på strækt arm eller ligger fladt med armene og løfter numsen - hun har endnu ikke luret at man skal gøre begge ting på en gang.

Uh hvor er han dygtig at han allerede spiser rugbrød... måske man sku prøve at begynde... synes jo bare stadig hun er en lille BABY  Men hun ELSKER at sidde og hygge sig med noget at gumle på - agurk eller ristede rugbrøds stave er det foretrukne  Nynne NÆGTER desværre at ta flasken om dagen... hmm... så hun får allerede 5 skemåltider og så tre flasker (kl 19.30, 23 og en om natten) - jeg ku dælme godt snart bruge at den om natten blev skåret væk - men så synes jeg jo heller ikke hun får nok mme i døgnet

Anmeld

4. februar 2011

Anne85

noname skriver:

Her er vi næsten som Nynne tæt på 8,5kg og 69cm lang.

Vi triller ingen steder, men har næsten fundet ud af at vi kan dreje rundt (som viserne på et ur) efter ting der ligger bag ved en.

Hun er jordens gladeste og er sjældent sur. Dog har vi lidt søvn problemer for tiden, men det har vist løst sig (håber jeg) med en større dyne og den bluse jeg har haft på hele dagen... nu må vi se 7-9-13 jeg håber på det bedste og tar en nat af gangen...

Vi har fundet ud af at vi kan side BA BAB BABAAAA dadaDABAAAaaa meget højt og hele tiden, det er meget sødt og super hyggeligt, men også lidt irreterende hvis man gerne vil se nyhederne eller noget

Sygdom har vi ikke haft noget af endnu, kun en ganske lille snotnæse.

Vi får 2 ske måltider om dagen og mme resten af dagen.

Her er lidt af min lille mus

(billedet af hende i de grønne bukser er mine som min mor har gemt)

Hi hi... hvor er hun sød med dukkevognen - store pige  

Og hvor er I heldige at I har undgået sygdom... det er nok en af fordelene ved ikke at ha en storebror eller søster der slæber alt med hjem fra børnehaven

Anmeld

4. februar 2011

NoName

Anne85 skriver:

Hi hi... hvor er hun sød med dukkevognen - store pige  

Og hvor er I heldige at I har undgået sygdom... det er nok en af fordelene ved ikke at ha en storebror eller søster der slæber alt med hjem fra børnehaven

Hi hi ja det kan måske være derfor vi ikke har raget noget til os, men hun har da været sammen med andre børn i MG og hendes fætter og kusine....

Dukkevognen fik hun af bedsterne da hun blev 6 mdr. glæder mig til hun suser rundt (og ind i alt) med den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.