Bimmeren live 41+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

Loa

Hold op et skønt billede!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Nettemor

kanon godt fundet på! hvorfor tænkte jeg ikke på det dengang..

Anmeld

2. februar 2011

Frøken J.

DK skriver:

Ihh jeg kunne ikke lige lade være

Jeg ligger endnu flere billeder ud i mit fotoalbum nu, de er klar når de er blevet valideret, og så kommer jeg også lige med en "Bimmer i huset" update i kategorien "Børn 0-1 år".

Men her er altså et billede fra i går 41+6, præcis en uge siden sidste billede hvor han stadig var i maven! VILDT at han næsten lige har ligget derinde!

Hvor er det sødt!

Anmeld

2. februar 2011

AnneBJ

Ej hvor godt! Synes dog godt lige du kunne have vendt ham på hovedet, så havde det bare været TOP realistisk!

Anmeld

2. februar 2011

Aves.

Åhh...skøøøønt billede...og hold da kæft du kan stå og se så smækker ud så kort tid efter fødslen.. tillykke igen med den bette..

Anmeld

2. februar 2011

DK

Tak!

De første billeder er her: https://www.baby.dk/debat/88009pi1/boern-01-aar/bimmer-i-huset.aspx. Det jeg havde skrevet forsvandt, så i slipper for verdens længste snak denne gang, he he

Anmeld

2. februar 2011

Sofia

GENIALT! Helt gennemført

Anmeld

2. februar 2011

2babygirls

DK skriver:

Ihh jeg kunne ikke lige lade være

Jeg ligger endnu flere billeder ud i mit fotoalbum nu, de er klar når de er blevet valideret, og så kommer jeg også lige med en "Bimmer i huset" update i kategorien "Børn 0-1 år".

Men her er altså et billede fra i går 41+6, præcis en uge siden sidste billede hvor han stadig var i maven! VILDT at han næsten lige har ligget derinde!

Genialt billede Ditte!!!!!

Anmeld

2. februar 2011

MariaJ

Fantastisk billede

Anmeld

3. februar 2011

Tina2

Såååå fedt billede, Ditte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.