Bimmeren live 41+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.268 visninger
21 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

DK

Ihh jeg kunne ikke lige lade være

Jeg ligger endnu flere billeder ud i mit fotoalbum nu, de er klar når de er blevet valideret, og så kommer jeg også lige med en "Bimmer i huset" update i kategorien "Børn 0-1 år".

Men her er altså et billede fra i går 41+6, præcis en uge siden sidste billede hvor han stadig var i maven! VILDT at han næsten lige har ligget derinde!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

L.J.L

fantastisk billede!

Anmeld

2. februar 2011

Sof

Hvor er det sødt 

Anmeld

2. februar 2011

ChatH

DK skriver:

Jeg ligger endnu flere billeder ud i mit fotoalbum nu, de er klar når de er blevet valideret, og så kommer jeg også lige med en "Bimmer i huset" update i kategorien "Børn 0-1 år".

Men her er altså et billede fra i går 41+6, præcis en uge siden sidste billede hvor han stadig var i maven! VILDT at han næsten lige har ligget derinde!

WAUW hvor fint

Anmeld

2. februar 2011

eliasogmor

DK skriver:

waua hvor er detr fedt tænkt...den skriver jeg bag øret....

Anmeld

2. februar 2011

CiSo

Aiiii, sikke et fint billede.

Anmeld

2. februar 2011

Mormilla

Sødt billede

Anmeld

2. februar 2011

Vial

FLOT. Godt fundet på... skulle jeg have gjort med Alvin & Viola - ville have set spøjst ud..hehe.

Må straks se billeder af lille Richard

Anmeld

2. februar 2011

merichs

Smukt

Anmeld

2. februar 2011

ulleby

Super godt billede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.