Er Odense et godt sted at føde ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

Mette 28

Vil også sige at OUH er et super sted at føde, men har man en normal fødsel kommer man over på vuggen at ligge i 2 døgn ca. hvor man kan betale for at faren også er, men er der et eller andet der går galt, f.eks. at man mister over 1 liter blod eller i kejsersnit så bliver man indlagt på D1 barselafsnittet.. Det blev jeg pga. en ikke helt god fødsels, men de er super søde derude og synes ikke hvis man skal på vuggen at det er dyrt at skulle betale de ca. 230 kr. for at manden skal være der også... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

bøgelund

Mette 27 skriver:

Vil også sige at OUH er et super sted at føde, men har man en normal fødsel kommer man over på vuggen at ligge i 2 døgn ca. hvor man kan betale for at faren også er, men er der et eller andet der går galt, f.eks. at man mister over 1 liter blod eller i kejsersnit så bliver man indlagt på D1 barselafsnittet.. Det blev jeg pga. en ikke helt god fødsels, men de er super søde derude og synes ikke hvis man skal på vuggen at det er dyrt at skulle betale de ca. 230 kr. for at manden skal være der også... 

jeg syns os det er helt fair, at faren skal betale. 

Anmeld

2. februar 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Vuggen er ikke barselsgangen, vuggen er et "hotel" hvor nybagte mødre kan være lidt mere private og hvor manden kan være der sammen med mor og barn.

Jeg havde en fin oplevelse med at føde på OUH selvom det endte med akut kejsersnit.
Jeg var indlagt på barselsgangen og ikke på vuggen, og der måtte faren ikke blive.

Selve fødslen var rigtig fin og jeg havde nogle drøngode og rigtig dygtige jordmødre....

Men de næste 2 uger vi var indlagt husker jeg desværre ikke specielt positivt... det var dog på en børneafdeling og ikke på barselsgangen.

Okay, håber at det går som det skal for vil da ikke undvær min kæreste ved min side .
Han er min største støtte , også pga min skræk til sygehus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.