Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chatarina skriver: Hej søde, ville du have bukserne??
Hej søde, ville du have bukserne??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nørgaard skriver: Hejsa200 kr. det lyder meget rimeligt. Hvis de grå loui bukser ik er solgt vil jeg meget gerne have dem medMvh line
Hejsa200 kr. det lyder meget rimeligt. Hvis de grå loui bukser ik er solgt vil jeg meget gerne have dem medMvh line
Okay du får bukserne med så siger vi 220 inclSender dig en PB
morethanperfect skriver: 3 , 5 og 6 .. ? Er de solgt eller ???
3 , 5 og 6 .. ? Er de solgt eller ???
Undskyld det sene svar. 5 og 6 er solgt med 3 er der endnu mener jeg lige har sorteret en masse andet molo fra. hvis du vil se
morNov2010 skriver: Er Molo bodyen og de hjemmesyede bukser med stjerner solgt?
Er Molo bodyen og de hjemmesyede bukser med stjerner solgt?
ja desværre. har nogen andre hjemmesyede bukser i ren denim og nogen hvor der er ugler på numsen vil du se?
Chatarina skriver: Undskyld det sene svar. 5 og 6 er solgt med 3 er der endnu mener jeg lige har sorteret en masse andet molo fra. hvis du vil se
sarahb skriver: hva har du i molo søde og hva str??
hva har du i molo søde og hva str??
Jeg har mega mange bluser primært 68 også nogle enkelte dragter kan lige smide billeder ind når jeg har afleveret tøserne.
Chatarina skriver: Jeg har mega mange bluser primært 68 også nogle enkelte dragter kan lige smide billeder ind når jeg har afleveret tøserne.
Chatarina skriver: ja desværre. har nogen andre hjemmesyede bukser i ren denim og nogen hvor der er ugler på numsen vil du se?
jeg vil rigtig gerne se dem med ugler på numsen.
Vil gerne se det andet MOLO ?
morethanperfect skriver: Vil gerne se det andet MOLO ?
jeg har oprettet en ny trå med molo tøj
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128